Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Help! Söisittekö Kolmisen viikkoa sit vanhaksi mennyttä fetaa avaamaton pakkaus ja menisi uuniin
No en kyllä raskaana
Kurkku, salaatti, linssit, riisikakut, voileipäkeksit, keitetty pasta & riisi. Näitä syön itse ja yritän kehitellä jotain, mutta tässä vaiheessa syö sen minkä pystyyTällä hetkellä ei uppoa mikään voimakastuoksuinen tai mausteinen ruoka.
Alkaa heti etomaan eli vinkkejä mauttomista ja hajuttomista ruuista otetaan vastaan.
Mä ajattelin tehdä kanamakaronilaatikkoa, jos se uppois, alkanut etomaan kaikki ruoka paitsi juotavat jogurtit tai smoothietTällä hetkellä ei uppoa mikään voimakastuoksuinen tai mausteinen ruoka.
Alkaa heti etomaan eli vinkkejä mauttomista ja hajuttomista ruuista otetaan vastaan.
Suomessa näitä suosituksia ei tosiaan kovin tarkasti ole annettu, tai se tieto jää monen muun tärkeän asian takia vähäiselle huomiolle. Pari vuotta sitten kun odotin kakkosta niin oli puhe jostain uusista suosituksista, joissa teknisesti ottaen oli puhetta että kaikkea turhaa on hyvä välttää mitä itse muistan lukeneeni, mutta en ole tutustunut näihin kovin tarkasti. Pikagooglauksella en edes nyt löytänyt näitä. Eikä neuvolassakaan sanottu mitään. Käytän itse aika vähän kosmetiikkaa, niin helppo myös vältellä raskaana. Kerran kyselin apteekista, niin ei osattu sanoa muuta kun että A-vitamiinia olisi hyvä välttää esimerkiksi voiteissa.Ei ehkä ihan mee ruuan alle tää mutta rajoituksiin: Aamulla googlailin kosmetiikkarajoituksia raskauteen liittyen. Piti heti tarkistaa onko meikkivoiteen aurinkosuoja kemiallinen vai fysikaalinen mut onneks oli jälkimmäinen. En silti meikannu. Tarviikohan näistä ottaa niin kovaa stressiä? Mietin kans kun sain vasta uuden kosteusvoiteen, mutta siinäkin on aika tujut vaikuttavat aineet, että pitääkö mielummin siirtyä ihan perusvoide linjalle kasvojenkin iholla....
En mäkään! Koskeeko siis ihan kaikkia kinkkua ym.?En tiennyt et leikkeleitä pitää välttää
En mäkään! Koskeeko siis ihan kaikkia kinkkua ym.?
Mä olen käynyt edellisessä raskaudessa. Sushit ja epäilyttävät kalat olen jättänyt varmuuden vuoksi väliin jos buffetissa on ollut tarjolla. Kyselin kauheesti henkilökunnalta mitä ruoka sisältää ja sain raaka-ainelistan käteen Olin varmaan painajaismainen asiakas mutta ainakin sain varmistuksen mitä ruoka sisältää, jotta itse uskalsin syödä. Kevätkääryleet ovat munkin lemppareitaHirveesti tekis mieli kiinalaista
Kävisittekö kiinalaisessa syömässä?
Sushista en oo ikinä tykännyt mutta lähinnä kevätkääryleet ja friteeratut jutut.
Mulla vähän sama, mutta syön sitä mikä maistuu ja minkä saa menemään alas :SRavitsemus | Odottavan äidin huono ruokavalio voi altistaa sikiön sairauksille – uusi tutkimus perustelee kasvisten hyötyjä
Sikiö pyrkii sopeutumaan kasvuympäristöönsä kohdussa. Jos odottavan äidin ruokavalio on huono, voi lapseen ohjelmoitua alttius kansansairauksille.www.hs.fi
Mä syön kyllä ihan liian vähän kasviksia
En kyl ite uskaltais en ole kerennyt perehtyä näihin ruoka rajoituksiinSöisittekö mätiä?