Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oudoimmalta tuntuu jättää leikkeleet En sit tiiä kuinka suuri riski niiden syömisessä olis
Mullakin on kahvinkulutus aika kovaa normaalisti, mut kummasti ainakin viime raskaudessa kahvi tökkäsi niin pahasti kun pahoinvointi alkoi että eipä sitä oikein tehnyt enää mieli saa nähdä miten nyt käy, ainakin tällä hetkellä se yksi kupillinen kahvia aamulla maistuu edelleen.Täytyy taas palauttaa mieleen nämä. Tosin pitkään imettäneenä tuo kahvi, joka muuten on itselle vaikein, on minimoitunut siihen kahteen kuppiin. Voi olla, että raskauspahoinvointi tekee oman osansa enkä edes halua kahvia tässä alussa.
Esikoisen odotuksessa olin hysteerinen enkä halunnut syödä paitsi itsetehtyjä ruokia. Nyt olen rennompi, mutta tarkka silti. Mikään muu tuon kahvin lisäksi tuskin aiheuttaa hankaluuksia. Siihenkin tottuu.
Ja minä heitin omani pois, voi eiii!!Kova googlaaminen taas jääkaapilla että mitä saa syödä ja mitä ei Jääkaapissa on esim fetajuustokuutioita öljyssä ja se piti tarkistaa että saako syödä (tehty pastöroidusta maidosta eli ilmeisesti saa?).
Juu saa syödä. Tiedän tunteen kun googlailu alkaa ja miettii, pitäisikö kuitenkin jättää varuilta väliinKova googlaaminen taas jääkaapilla että mitä saa syödä ja mitä ei Jääkaapissa on esim fetajuustokuutioita öljyssä ja se piti tarkistaa että saako syödä (tehty pastöroidusta maidosta eli ilmeisesti saa?).
Hei mikä tää leikkelehomma oikeen on? Meetvursti aika selkee, mutta muutki kinkut, en oo mistää löytäny suoraa kieltoa vetää ihan leivän päälläkin ilman lämmitystä
Aa no sitten! Oon ollu viimesten käyttöpäivien kans aina muutenki tarkka, ni ehkä vaan ohitin tuon sillä että juu, syödä saaRuokaviraston sivuilla lukee, että leikkeleet kuumennettuna tai hyvissä ajoin ennen viimeistä käyttöpäivää