Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mekin ehdittiin just miehen kanssa tilata Lakrids-joulukalenteri, josta on tullut jo meidän yhteinen perinneOlin aamulla ostanut lakuja pussin, niin annoin sen nyt plussattua sitten lapsille![]()
Mekin ehdittiin just miehen kanssa tilata Lakrids-joulukalenteri, josta on tullut jo meidän yhteinen perinneNyt saa sit mies syödä kaikki herkut!
Mä vaihdoin kahvin just Rooibos-teehen, ku koitin vähentää kofeiinia ennen alkionsiirtoja. Sitä sitte onnellisesti join, kunnes oisinko viime viikolla lukenu, että rooibos onkin kiellettyjen listallaOnko kukaan ehtinyt tutkimaan sitä rooibos-teetä tarkemminmuistelisin sen olevan Suomen kieltolistalla siksi, ettei ole tarpeeksi tutkittu vs. tavallinen tee tai kahvi. Ja että ei ole järjestään kielletty ympäri maailmaa. Mulla on kaikkia ihania rooibos-teitä purkillinen, ja äsken olin jo ottamassa mustikan makuista, kunnes muistin ettei se käykään
![]()
Tässä artikkelissa oli haastateltu Ruokaviraston työntekijää, jonka mukaan rooibosta ei suositella just sen takia, ettei haitattomuudesta oo tarpeeks tutkimustuloksia, eli välttämissuositus perustuu varovaisuusperiaatteeseenOnko kukaan ehtinyt tutkimaan sitä rooibos-teetä tarkemminmuistelisin sen olevan Suomen kieltolistalla siksi, ettei ole tarpeeksi tutkittu vs. tavallinen tee tai kahvi. Ja että ei ole järjestään kielletty ympäri maailmaa. Mulla on kaikkia ihania rooibos-teitä purkillinen, ja äsken olin jo ottamassa mustikan makuista, kunnes muistin ettei se käykään
![]()
Joo, ehkä sitä sit varovaisuuden perusteella välttelee..Tässä artikkelissa oli haastateltu Ruokaviraston työntekijää, jonka mukaan rooibosta ei suositella just sen takia, ettei haitattomuudesta oo tarpeeks tutkimustuloksia, eli välttämissuositus perustuu varovaisuusperiaatteeseen![]()
Hmm mä en tajunnut ees pohtia asiaa, oletin vaan et on ok jos on uunissa käynyUskaltaiskohan salamia syödä ravintolassa pizzassa? Mietin, että kun pizzauunissa on kyllä niin kovat lämpötilat, että eiköhän siinä kuole kaikki bakteerit, mutta ihan en osaa tulkita tota Ruokaviraston suositusta![]()
Toisaalta taas aivan yllättävän helppo luopuminen on tullut kahvista ja pepsi maxista/cola zerosta, joita ennen tuli kulutettua urakalla.