Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen ihan hurmioitunut siihen uuteen Fazerin Arctic pussiin. Ihan sairaaan hyvä.
Jos yhtään lohduttaa niin mulle ei (ainakaan vielä) ollut tullut radia vaikka oon tommosia syönyt muutamat.Tekisi mieli myös kokeilla, mutta pelkään että on tosi hyvää, saan radin ja sitten se onkin joku kausimaku, enkä saa enää syödä uudestaan
Joten en vielä edes maista, niin harmittaa vähemmän
Minulla oli siis edellisessä raskaudessa radi ja nyt reilu viikko ekaan rasitukseenJos yhtään lohduttaa niin mulle ei (ainakaan vielä) ollut tullut radia vaikka oon tommosia syönyt muutamat.
Aah no sitten. Tehdäänkö sullekin 2 kertaa testit?Minulla oli siis edellisessä raskaudessa radi ja nyt reilu viikko ekaan rasitukseen
Joo. Viimeksi napsahti vasta tokassa rasituksessa, mutta tiedän niin monta, joilla on tokassa raskaudessa tullut aiemmin, että vähän pelkään että todetaan jo nyt.Aah no sitten. Tehdäänkö sullekin 2 kertaa testit?
Okei.. niin se taitaa ilmeisesti olla (En ole varma), että jos on aiemmin ollut niin tulee uudestaan.Joo. Viimeksi napsahti vasta tokassa rasituksessa, mutta tiedän niin monta, joilla on tokassa raskaudessa tullut aiemmin, että vähän pelkään että todetaan jo nyt.
Neuvolassa sanottiin että ei nyt ole mikään varma juttu, mutta usein tulee. Saa nähdäOkei.. niin se taitaa ilmeisesti olla (En ole varma), että jos on aiemmin ollut niin tulee uudestaan.
Ai no sitten! Toivotaan, että ei tällä kertaa tulisi!Neuvolassa sanottiin että ei nyt ole mikään varma juttu, mutta usein tulee. Saa nähdä
Olisi kiva jos nyt ei jouluna olisi, kun se radiruokavalio oli itsellä niin rajoittava (ei yhtään perunaa, jouluna ei voinut haaveillakaan glögistä, pipareista tai saaristolaisleivästä). Kaikilla se ei onneksi rajoita suuremmin menoa