Joo ehdottomastiPalaile tänne jos muistat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo ehdottomastiPalaile tänne jos muistat!
Oispa kiva jos se ois sallittu!Jep katoin kans samaa. Laitoin ite fazerille viestiä asiasta ja siinä luki että vastaa yhen arkipäivän sisään eli huomenna.
Näin muistelisin että maustekäytössä nuo olis sallittuja. Jopa pieni siivu tuoretta inkivääriä on ok. Salvia muistaakseni saattaisi tehdä supistuksia, ainakin teenä, eli kannattaa tietysti aina tarkkailla omia oloja.Hei eikö tuoreyrttejä sai käyttää normaalisti ruuassa? Esim Basilika persilja yms. Söin ruokaa missä oli salviaa (tuore) niin aloin sen jälkeen sitten pohtimaan, mut tais olla kiellettyjä vaan ravintolisät.
Se on parastaRakastuin ihan täysin eilen tohon arctic pussiin, oli niin hyvää . Toinen on toi remix dogs pussi joka ehdottomasti lähtee tänään kaupasta mukaan vklp
Mä oon suoraan kysynyt, onko majoneesissa käytetty raakaa kananmunaa, ja jos on niin en oo syönyt. Ns. kunnon ravintoloissa, joissa tehdään majoneesi alusta asti itse, voi olla raakaa kananmunaa. Mutta pikaruokapaikoissa esim. Hesburgerilla käytetään usein valmismajoneeseja, joissa kananmuna on usein pastöroitu.Ootteko uskaltanut syödä majoneesia ravintolassa? Lähinnä siis mietin tuota raakaa kanamunaa, toisaalta tuosta majoneesista ei ole mitään ruokasuosituksissa.
Mä oon suoraan kysynyt, onko majoneesissa käytetty raakaa kananmunaa, ja jos on niin en oo syönyt. Ns. kunnon ravintoloissa, joissa tehdään majoneesi alusta asti itse, voi olla raakaa kananmunaa. Mutta pikaruokapaikoissa esim. Hesburgerilla käytetään usein valmismajoneeseja, joissa kananmuna on usein pastöroitu.
Tää on hyvä pointti, en ole ajatellutkaan ravintoloiden kannalta tätä majoneesia, tosiaan jotkut tekee varmasti itse raaoista kananmunista.Mä oon suoraan kysynyt, onko majoneesissa käytetty raakaa kananmunaa, ja jos on niin en oo syönyt. Ns. kunnon ravintoloissa, joissa tehdään majoneesi alusta asti itse, voi olla raakaa kananmunaa. Mutta pikaruokapaikoissa esim. Hesburgerilla käytetään usein valmismajoneeseja, joissa kananmuna on usein pastöroitu.
Tää on hyvä pointti, en ole ajatellutkaan ravintoloiden kannalta tätä majoneesia, tosiaan jotkut tekee varmasti itse raaoista kananmunista.
Itse taisin vähän mokata duunireissulla kun otin pasta carbonaran ja siihenhän menee raakaa kananmunaa. No, kyllähän se melko hyvin kypsentyy mutta ei ehkä kuitenkaan ihan täysin...
Hmm, noista siemenistä muistelen lukeneeni, että esim. leipää jossa on siemeniä voi kuitenkin syödä. Voisko siitä päätellä, että seesaminsiementahnan kannalta hummusta voi ainakin vähän syödä?Onko täällä tietoa saako hummusta syödä? Ainakin kaupan versiossa on seesaminsiementahnaa niin siksi mietin. Alkoi tehdä hummusta mieli