Raskausajan ruokajutut

Yks tyttö muistutti mua niiden olemassa olosta. Joskus kun kärsin unettomuudensta mulla oli joku hyvänyön magnesiumsuihke.. Ootas etin sulle kuvan
 
Ääh oon vielä huonompi muistaa jotain ihojuttuja ku vitamiineja, jäis varmaan kaapin perälle :D Kaikkea ne kyllä keksii :)
 
tyhmä kysymys mut saako aamupalajuustoa syödä vai luokitellaanko se niihin pehmeisiin juustoihin? :D tekis hirveesti mieli
 
Onks sun aamupalajuusto homeinen tai tuorejuustomainen (tyyliin crème bonjour?) Jos ei, niin napaan vaan :hungry: (ja jos jotain epäilet niin tarkista onko pastoroidusta maidoista tehty)
 
Tarkoitatko Nanaa niitä Aamupala-sulatejuustoviipaleita? Kaikki sulatejuustot on tehty sulattamalla ne kovasta juustosta eli niitä voi syödä.
 
Irtokarkkien napustelun lomassa katsoin Akuuttia ja oli mielenkiintoinen jakso! Puhuttiin kuinka sokerin syönti aiheuttaa insuliiniresistenssiä ja jo se vaikkei tuliskaan diabetestä heikentää aivojen toimintaa erityisesti naisilla! Ja aiheuttaa jopa Alzheimerintautia :0 Joo ei ehkä liity raskauteen mitenkään :D Mutta kun mulla muutenki ollu huono omatuntu tästä karkki-mehu-vaalealeipä ruokavaliostani! Niin alkoi vähän ahdistaa... Ja ei siinä mitään jos oiskin vaan tää alkuraskaus tällaista mutta kun oon nykyään sellainen sokerihiiri muutenki :sad001 Ja mitähän väriaineitaki niissä nameissa on?? Sanotaanko että "MUUTAMA" pussillinen tullu posittua tässä viimeaikoina... Ää ei ehkä tarvis stressata kaikesta... Kun kaikkia riskejä ei voi ees tietää eikä hallita
 
Mä vetelin eilen ihan onnessani halloumijuustoa ja nyt alkoi huolettaa.. Joo, se oli pastoröidusta maidosta tehty ja mies paistoi sen ennen syöntiä.. Vakuuttakaa mut nyt, ettei oo mitään hätää :confused:
 
Halloumi on ihan salaatin pelastus nyt kun ei fetaakaan sais syödä :) Varmasti ok kun kypsää on (ja vaikkei läpikypsäksi paistuiskaan nii jos on pastöroituaki vielä nii sekään ei nii vaarallista) Ite ainaki aion syödä!
 
Ootteko uskaltanu syödä kotimaisia marjoja ilman kuumentamatta? Siis pakaste. Neuvolassa kehotetaan syömään marjoja , hedelmiä, kasviksia...
 
Tottakai! Ainakin oman puutarhan viinimarjoja ja mustikoita syön jäisinä puuron päällä joka aamu.
 
Suomalaisia olen uskaltanut syömään - ulkomaalaiset menevät kyllä hellan tai uunin kautta.

Mä olen aidosti vihainen kaikille ihmisille, jotka "salakuljettavat" löytöeläimiä ulkomailta Suomeen - eivätkä sitten rokota niitä ja anna olla karanteenissa. Eivätkö ne tajua, että esim. ne suloiset koirat voivat kantaa loismatoja jotka tuhoavat suomalaisten "suoraan pensaasta syömäkelpoiset marjat". ARGH :angryfire Yksi suloinen koira ja 5.6 miljoonan ihmisen loppuelämä muutos.
 
Takaisin
Top