Raskausajan ruokajutut

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti Eleanora, 26 elo 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mariap Puuhakas puhuja

Yks tyttö muistutti mua niiden olemassa olosta. Joskus kun kärsin unettomuudensta mulla oli joku hyvänyön magnesiumsuihke.. Ootas etin sulle kuvan
  2. Mariap Puuhakas puhuja

ImageUploadedByVau Foorumi1441883172.606190.jpg

Hinta on kyllä suolanen :D mut kyl se toimi. Noita oli erilaisia pulloja
  3. Jannski Sukkela juttelija

Ääh oon vielä huonompi muistaa jotain ihojuttuja ku vitamiineja, jäis varmaan kaapin perälle :D Kaikkea ne kyllä keksii :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. Mariap Puuhakas puhuja

Jep ja jokku hullut ostaa niitä :D
  5. Jannski Sukkela juttelija

Jep :D Turhakkeet on jees :wink
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Nanaa_ Hyväntuulinen höpöttäjä

tyhmä kysymys mut saako aamupalajuustoa syödä vai luokitellaanko se niihin pehmeisiin juustoihin? :D tekis hirveesti mieli
  7. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Onks sun aamupalajuusto homeinen tai tuorejuustomainen (tyyliin crème bonjour?) Jos ei, niin napaan vaan :hungry: (ja jos jotain epäilet niin tarkista onko pastoroidusta maidoista tehty)
  8. Eleanora Kommentoinnin ninja

Tarkoitatko Nanaa niitä Aamupala-sulatejuustoviipaleita? Kaikki sulatejuustot on tehty sulattamalla ne kovasta juustosta eli niitä voi syödä.
  9. Jannski Sukkela juttelija

No ainakin Valion juustot on suurimmaks osaks ok, jopa tuorejuustot yms :)
  10. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Irtokarkkien napustelun lomassa katsoin Akuuttia ja oli mielenkiintoinen jakso! Puhuttiin kuinka sokerin syönti aiheuttaa insuliiniresistenssiä ja jo se vaikkei tuliskaan diabetestä heikentää aivojen toimintaa erityisesti naisilla! Ja aiheuttaa jopa Alzheimerintautia :0 Joo ei ehkä liity raskauteen mitenkään :D Mutta kun mulla muutenki ollu huono omatuntu tästä karkki-mehu-vaalealeipä ruokavaliostani! Niin alkoi vähän ahdistaa... Ja ei siinä mitään jos oiskin vaan tää alkuraskaus tällaista mutta kun oon nykyään sellainen sokerihiiri muutenki :sad001 Ja mitähän väriaineitaki niissä nameissa on?? Sanotaanko että "MUUTAMA" pussillinen tullu posittua tässä viimeaikoina... Ää ei ehkä tarvis stressata kaikesta... Kun kaikkia riskejä ei voi ees tietää eikä hallita
  11. Millier Sanavalmis juttuseppä

Mä vetelin eilen ihan onnessani halloumijuustoa ja nyt alkoi huolettaa.. Joo, se oli pastoröidusta maidosta tehty ja mies paistoi sen ennen syöntiä.. Vakuuttakaa mut nyt, ettei oo mitään hätää :confused:
  12. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Halloumi on ihan salaatin pelastus nyt kun ei fetaakaan sais syödä :) Varmasti ok kun kypsää on (ja vaikkei läpikypsäksi paistuiskaan nii jos on pastöroituaki vielä nii sekään ei nii vaarallista) Ite ainaki aion syödä!
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. Esikoinen2016 Puuhakas puhuja

Ootteko uskaltanu syödä kotimaisia marjoja ilman kuumentamatta? Siis pakaste. Neuvolassa kehotetaan syömään marjoja , hedelmiä, kasviksia...
  14. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Tottakai! Ainakin oman puutarhan viinimarjoja ja mustikoita syön jäisinä puuron päällä joka aamu.
  15. Maatu Sanaisen arkkunsa ammentaja Huhtimammat 2016

.
    Last edited: 31 tammi 2016
  16. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Suomalaisia olen uskaltanut syömään - ulkomaalaiset menevät kyllä hellan tai uunin kautta.

Mä olen aidosti vihainen kaikille ihmisille, jotka "salakuljettavat" löytöeläimiä ulkomailta Suomeen - eivätkä sitten rokota niitä ja anna olla karanteenissa. Eivätkö ne tajua, että esim. ne suloiset koirat voivat kantaa loismatoja jotka tuhoavat suomalaisten "suoraan pensaasta syömäkelpoiset marjat". ARGH :angryfire Yksi suloinen koira ja 5.6 miljoonan ihmisen loppuelämä muutos.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2