Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko muuten todeta vielä tuohon, että rautalisä tosiaan vaikuttaa myös itselläni vatsan "sekaisuuteen". Olen sen vuoksi suosinut rautalisän ottamista aina ennen nukkumaanmenoa ja muiden vitamiinien ottamista sitten aamupäivällä. :angelic:
Eikös maltoferia ole purutbl myös? Onko se neste jotenkin parempi?Mulla on maltofer-rautatipat käytössä, otan suunnilleen joka toinen päivä. Nää on sopinut mulle, ei mee masu sekasin. Apteekissa suosittelivat.
Eikös maltoferia ole purutbl myös? Onko se neste jotenkin parempi?
Mä olen myös vaihtanut irtopillerit nyt solgarin prenataliin, tästä on hyvät kokemukset itsellä toisen raskauden ajalta. Sen lisäksi otan 100mg obsidanin ja 50ug D-vitamiinin. Ainiin ja magnesiumia iltaisin.
Minun pitäisi syödä rautalisää, mutta vatsa ei oikein kestä sitä. Infuusioonkaan ei helposti pääse, niin on kyllä kurjaa, kun on huoli ettei vauva saa tarpeeksi rautaa.
Oletko kokeillut eri valmisteita? Toki yksilöllistä, mutta mulla Ferrodan Fe++ 100 mg ei ole aiheuttanut vaivoja ja ainakin tuotteessa maininta, ettei pitäisi ärsyttää vatsaa. Haluaisin päästä mittauttamaan ferritiinin, jotta tietäisi, imeytyykö tuo valmiste. Työterveydestä tänään kysyin, mutta kehotti kysymään neuvolasta. Huomenna neuvolalääkäri, saa nähdä.
Raudanpuute saattaa aiheuttaa refluksivaivoja, ehkä sen jo tiesitkin. Ihan ”kiva” ristiriita. Itselläkin tulee helposti refluksioireita, ja varsinkin palan tunne on karsea. Mutta kun saa tuon ferritiinin nostettua tietyn tason yli, niin oireet helpottaa. Ja sitten happosalpaajat myös aiheuttaa sen että rauta ei imeydy optimaalisesti.Olen kokeillut eri valmisteita. Mutta minulla on siis taustalla sekä refluksitauta että ummetusta ja rautalisä pahentaa niitä molempia. Närästys on äitynyt ihan ruokatorven tulehdukseksi pari kertaa, niin pakko aina lopettaa raudan syönti.
Raudanpuute saattaa aiheuttaa refluksivaivoja, ehkä sen jo tiesitkin. Ihan ”kiva” ristiriita. Itselläkin tulee helposti refluksioireita, ja varsinkin palan tunne on karsea. Mutta kun saa tuon ferritiinin nostettua tietyn tason yli, niin oireet helpottaa. Ja sitten happosalpaajat myös aiheuttaa sen että rauta ei imeydy optimaalisesti.
Ainiin, olen tätä mainostanut ennenkin. Ummetukseen tepsii hyvin magnesium! Nimim. En koskaan unohda ottaa magnesiumia illalla