Raskausajan oudot unet

Unessa olin Jack Blackin näköisen miehen vaimo ja oltiin kävelyllä. Yhtäkkiä tajusin kesken keskustelun että vittu väärä mies! Kysyin missä mun mies on ja se Jackin näköinen mies närkästyneesti sanoi, että se on mun ex-mies.
Ihan paniikissa säntäsin pururataa juoksemaan kohti leikkipuistoa. Siellä kauniissa auringonpaisteessa mun aviomies leikki meidän kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa ja sen uuden vaimon kanssa!
Se vaimo oli se Greyn anatomian siveellinen naislekuri... (ja mahassa on vasta meidän eka yhteinen lapsi)
Ja mä ihan vedet silmissä seisoin ja katsoin ja mietin mitä helvettiä meidän avioliitolle on tapahtunut. Olin aivan surun murtama.
Heräsin onneksi turvallisesti mieheni vierestä! Kaikki on siis hyvin ja oon edelleen naimisissa unelmieni miehen kanssa ja erosta ei ole tietoakaan, huh!
 
Olen nähnyt viimeisen viikon aikana erittäin todentuntuisia unia ja herätessäni olen ollut ihan kuutamolla mikä olikaan totta ja mikä ei ja sepäs välillä naurattaakin... :) Olemme yrittäneet esikoista nyt jonkin aikaa ja tällä viikolla alkaisi olla totuuden hetket olenko raskaana vai en...oireita kyllä on, mutta pelkään pahinta. Pessimisti ei pety, sanotaan... :p Toissayönä uneni oli kyllä niin hämärä että olen miettinyt voisiko olla jo enneunia vai vaivaako raskaaksi tuleminen alitajunnassani. Toissayön unessa koin selviä raskausoireita (joita siis valveillakin ollessa) mutta jotenkin vahvempina ja tein raskaustestin joka näytti vahvaa plussaa...Näen silmissäni vielä sen todentuntuisuuden kun tutkin ja pähkin testiä ja iloitsen niin vahvasti. Viime yönä näin uudelleen unta samasta tilanteesta, mutta hypähdyksellä olinkin raskaana ja lääkärin mukaan pidemmällä kuin luulin. Vatsa pyöristyi kauniisti ja uneen tuli myös edesmennyt äitini (äiti kuoli viime vuoden keväällä). Kaikki asiat olivat kuin ennen, perheessä oli kaikki jotka pitikin, mutta äidin saapuminen ja iloiseminen vauvastani oli jotain ihmeellistä. Nähtäväksi jää käsittelenkö asioita/tunteitani unissani vai oliko näillä jokin merkitys. :angel7
 
Pidetään teille Keiju1987 peukkuja pystyssä! Ja saahan täällä kirjoitella muuallekin kuin sinne "omaan" ketjuun tai ryhmään, minusta ainakin. :p
 
Näin unta että imetin niskastani. Joku ihmeen vamppyyri vauva mulla kun imee maitoa niskasta. Oli aika kauheaa. Ja se ei sujunut hyvin ja oli kauhean kivuliasta.
 
Viime yönä synnytin kaksoset, nimittäin koiranpennun ja liskon... Se lisko syntyi kätilön mukaan siksi, että se aluksi imettää tuota koiranpentua... Sit kun menin miehen kanssa osastolle ja se laski pennun siihen sängylle, niin karkashan se siitä heti ja mies huusi mulle, kun en alkanu sitä heti imettään. Löyty se koira sit viereisestä huoneesta kumminkin ja yritin imettää molempia, pentua ja liskoa, mut molemmilla oli tosi terävät ja pienet hampaat. Eihän siitä mitään tullu. Kääntelin sitä liskoa käsissäni ja ihmettelin, et miten se muka vois imettää tuota koiraa, kun ei sillä ole nännejäkään. Sit onneksi heräsin.
 
Takaisin
Top