Raskausajan oudot unet

Pitkän hiljaiselon (unien suhteen) jälkeen, aamulla heräsin taas kyllä niiiiin outoon uneen . Siinä oli urheiluauto, huumeita ja seksiä. Olin silti itseni ja raskaana, mietin että miksi otan huumetta että mitäköhän tämä tekee vauvalle...!?! Silti vedin ja sehän johti seksikohtaukseen, siittä ei sen enempää.. :wink ja poliisit oli saanut vihiä tästä kaikesta ja etsi meitä, mulla oli pakoautona hulppea urheiluauto josta otin vain kuvia auringonpaisteessa.. :D
Herätessä kävi mielessä että mikä ihmeen äijä uni tuokin oli? :) ei yhtään mua tai mun tyylinen.. :) Voisin kuvitella miesten näkevän tuon tyyppisiä unia enemmänkin. Johan oli hämmentävää!! :)
 
Ohhoh Mimael! Tuo oli kuin elokuvista. :wink

Mä en oo nähny mitään muistettavia unia sitten alkuraskauden jälkee. Johtuu varmaa siitä, että pelot raskauden epäonnistumiselle on pienet. :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin haluun kunnon action-unia!!
Mulla on enemmän sellasta "nyyhkydraamaa"


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minäpä ruukaan öisin taapertamaan synnytyssairaalan käytäviä pitkin ja märisemään, kuinka ne on liian ajoissa, että syn.tap.arvio on tekemättä.. ei voi viedä syn.saliin :D vaan leikkuriin pitää mennä.... Kuulemma huudan tätä mantraa vieläpä ääneen.. krhm :scratch
 
Mulle on tullut noi seksiunet... Ahdistavaa, kun milloin kenenkin kanssa unessa touhuaa. Elliä odottaessa näin unta Jouni Hynysestä, mistä on tullut ihan vitsi meille isännän kanssa, ettei hän lähde kanssani Kotiteollisuutta kuuntelemaan, kun ei tiedä mihin se johtaa, mutta tässä raskaudessa miehet on oikeasta elämästä tuttuja, kuten siskoni mies... Ääääh, ällöttävää!
 
Mulla tais ensimmäinen raskausoire olla oikein kunnon seksiuni :)
Mä en tajua miksi niissä unissa tulee aina joku ällöttävä käänne..??!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Näin mielestäni todella sulosta unta (vaikutti siltä alussa) siitä kuinka selvästi mahan läpi näkyi pikkuisen liikkeet ja selvästi erottui käsi ja jalat kun toinen potki menemään. Pian kuitenki näky jo niin selvästi että ihan kokonainen käsi, älyttömän pieni ja rimpulainen, vähän niinku luuranko olis ollu, tunki vatsanahkaa päin ja ranteeseen asti näytti sieltä tunkevan. Hyi.
 
Jaahas, pitääpä tänne kirjata synnytysuni. Synnytys oli helppo, harmitti vain jälkeenpäin miksen muistanut siittä mitään. Noh, terve tyttö syntyi ja 3060g painoi joten saas nähdä miten oikeasti kaikki menee! :)
 
Jaahas, pitääpä tänne kirjata synnytysuni. Synnytys oli helppo, harmitti vain jälkeenpäin miksen muistanut siittä mitään. Noh, terve tyttö syntyi ja 3060g painoi joten saas nähdä miten oikeasti kaikki menee! :)
Toivottavasti se oli enneuni :)
Oliko täysiaikainen vauva?
 
Niin kai.. Toivon todella että menis oikeassa elämässä pidemmälle tällä kertaa! Toivottavasti oli enneuni!! Näitä lisää! :)
... Mielummin, kun niitä painajaisia.. :)
 
Mäkin toivon. 36 oli ihan liian aikaisin, vaikka kohtuukokoinen meillä olikin. Tulisi edes 37 täyteen!!
 
Nukuin viimeyön flunssan kourissa tosi huonosti, mutta muistan aamulla nähneeni omituista unta. Olin perheen kanssa syömässä, kun lautaseltani alkoi kuulua kummallista siritystä tai korkeataajuista kurnutusta. Salaatin seassa oli sammakko! Mieheni otti salaatinlehden, jolla sammakko istui ja heitti sen ulos ovesta. Sitten lautasella alkoi taas sama mekkala. Huomasin tarkemmin katsoessani, että sammakoita oli useampia ja ne olivat ihan pieniä. Otin yhden käteeni ja se muistutti valkoista muumia! Tein esimerkin mukaan, eli heitin sammakon ovesta ulos, mutta sitten huomasin että piha oli päällystetty mustalla muovilla ja ulkona oli porottava helle. Heti tuli siitä sammakosta hätä, että miten se nyt pääsee kosteaan varjoon, jolloin heräsin. Tajusin, että kurnutus oli korvassani tyynyä vasten kuuluvaa sydämen tykytystä ja helle johtui siitä, että hikoilin peiton alla. Aikoihin ei ole jäänyt uni noin selvästi mieleen! Ne valkoisen muumisammakon tuijottavat silmät on vieläkin verkkokalvolla...
 
mä näin unta että mentiin miehen kanssa synnyttää vauvvaa ja kaikki meni hienosti,sain niin paljon ja ajoissa epiduraalin että makoilin vain synnytys sängyssä tyytyväinen hymy naamalla vaikka mieheni valitti vieressä kuinka tylsää oli vaan odottaa eikä tekemistäkään ollu..sitten tuli kätilö huoneeseen ja sanoi että nonni nyt se tulee aletaanpa ponnistaa..naureskelin hymyilin ja ponnistelin vauvvaa ilman kivun kipua se ei meinannu millään tulla sieltä ja sitten vihdoin kun se sieltä tuli ja kätilö nosti sen mun rinnalle ja sanoi vaan että noh,tällä kertaa sieltä tuli tällänen,näihin valintoihin sitä kun ei voi vaikuttaa. katoin hölmö ilme naamallani kun vauva oli poika,sillä oli minun mieheni vehkeet ja hänen pää ja naama..ihan identtinen naama! olin ihan hiljaa ja tuijotin vauvvaa epäuskoisena ja sitten mieheni vain tokaisi että ainakin sillä on vähän lyhyemmät viikset ku mulla eli onhan se vauva sentään. :confused:
 
mä näin unta että mentiin miehen kanssa synnyttää vauvvaa ja kaikki meni hienosti,sain niin paljon ja ajoissa epiduraalin että makoilin vain synnytys sängyssä tyytyväinen hymy naamalla vaikka mieheni valitti vieressä kuinka tylsää oli vaan odottaa eikä tekemistäkään ollu..sitten tuli kätilö huoneeseen ja sanoi että nonni nyt se tulee aletaanpa ponnistaa..naureskelin hymyilin ja ponnistelin vauvvaa ilman kivun kipua se ei meinannu millään tulla sieltä ja sitten vihdoin kun se sieltä tuli ja kätilö nosti sen mun rinnalle ja sanoi vaan että noh,tällä kertaa sieltä tuli tällänen,näihin valintoihin sitä kun ei voi vaikuttaa. katoin hölmö ilme naamallani kun vauva oli poika,sillä oli minun mieheni vehkeet ja hänen pää ja naama..ihan identtinen naama! olin ihan hiljaa ja tuijotin vauvvaa epäuskoisena ja sitten mieheni vain tokaisi että ainakin sillä on vähän lyhyemmät viikset ku mulla eli onhan se vauva sentään. :confused:
 
Itse oon nähnyt tosi paljon painajaisia, lähinnä sellaisia missä läheisille käy ihan hirveitä asioita :sad001

Vauvasta näin yksi yö myös taas unta, jossa ensimmäistä kertaa uusi tulokas olikin tyttö. Tähän asti siis joka unessa alusta lähtien (ja rakenneultrassa) on ollut poika. Uni meni kuitenkin niin, että olin käynyt illalla nukkumaan, kun seuraavana päivänä heräsin synnäriltä mies vierelläni vauva sylissä enkä muistanut itse koko synnytyksestä tai sairaalaan menosta mitään. Sairaala oli tosi oudon näköinen. Mun vanhemmat ja mummo tulivat katsomaan vauvaa ja me kierrettiin sen lapsen kanssa ulkonakin kamalassa pakkassäässä. Pidin vauvaa sylissäni ja mielestäni se oli kauneinta mitä olen koskaan nähnyt, tää oli ainut kohta mistä tuli koko unessa mukava tunne. Mentiin takaisin sisälle ja yhtäkkiä vauva osasi jo kävelläkin.. :eek: Sen jälkeen jätin lapsen yksin vaan huoneeseen ja lähdettiin miehen kanssa kokonaan toiseen kaupunkiin johonkin huoltsikalle kahville. Jotenkin niin outo ja karmiva uni, tosi kurja fiilis tuli :sad001

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Ensimmäistä odotaessa näin (loppuraskaudesta) jatkuvasti unia, mis hänen pää/jalat tai kädet yritti tulla vatsanahan läpi.
Nyt oon kerran nähny unen, mis vauvan jalka tuli tuosta vatsasta läpi ja mie työnsin sen takas vatsaan ja pitelin kättä edessä ettei lapsivedet valu pois. Menin sairaalaan hädissäni, että pitää ommella kohtu kiinni, mut eivät ottaneet miuta tosissaa. Siihen sit heräsin.

Viime viikolla synnytin unissani. Tää synty 29.11. klo 12 jälkee ja painoo oli vaa n.2200g. Hehkutin onnessani kuin helppo synnytys oli. :) Kotiuduttii ja mies kanto vauvan sisään turvakaukalossa. Se siis nukku siin. Sit jossai vaihees menin kattomaa vauvaa. Hää oli just heräilee ihan hikisenä ja mie ihmettelin miks mies ei ollu aukassu sen pukua ja juttelin vauvalle, et onko häl kuuma. Ni vauvapa vastas ihan ääneen, että "On". :grin

Oikeesti on odotettavissa melko iso vauva ja edellinen synnytys oli tosi vaikee. Tää oli varmaa joku tsemppiuni. :wink
 
Takaisin
Top