Miukkis, voimia sulle
Mä suosittelen vaan suoraan puhumaan ajatuksistasi miehelles.
Meille tuli omani kanssa ero just sen takia, kun kumpikaan ei puhunut ajatuksistaan eikä tunteistaan, joten mitään muutosta ei tullut mihinkään suuntaan ja silloin ainoa vaihtoehto oli vain erota, kun kumpikin oltiin onnettomia.
Itse tyydyin olemaan hiljaa, vaikka oli paha olla ja mies oli mahdollisimman paljon pois kotoa, koska hänellä oli myös paha olla.
Sitä en silloin osannut edes ajatella vaihtoehdoksi, että hän ei halua olla kotona, koska hänellä on paha olla. Ajattelin vain, että itsekäs kusipää..
Meille ero oli kyllä parhain asia, vaikka silloin se olikin surullista ja kamalaa..
Eikä meidän koskaan pitänyt palata takaisin yhteen.
Erossa oltiin pari vuotta, kunnes yllättäen tiet taas kohtasivat :)
Nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä (yhteensä n. 10 vuotta tunnettu, 8 vuotta siitä oltu suhteessa).
Ja todellakaan mies ei mikään kusipää ollut, vaikka virheitä tekikin aikaisemmin.
Oltiin vain niin nuoria, kun alettiin saman tien vakavasti seurustelemaan ja sitten olinkin raskaana ja pitikin alkaa jo kotia leikkimään. Kasvettiin vain erilleen..
Tämähän raskaus oli miehen idea alun perin. Itse ajattelin, että yksi varmaan riittää. Eli jos hän alkaisi tässä hätäilemään niin saisi selkäänsä