Mä olen taas alkanut tulla sinuiksi raskauden ja muuttuvan kropan kanssa. Olin varmaan tulossa kipeäksi tuossa pari viikkoa sitten, tai sitten raskaudessa oli joku ihme notkahdusvaihe, joka vei kaikki voimat. Tuota pariviikkoista lukuunottamatta olen voinut tosi hyvin ja nyt taas tuntuu, että on virtaa ihan normaalisti. Vaikka yöunetkin ovat jääneet hieman liian vähäisiksi, ei se silti ole vaikuttanut jaksamiseen kummemmin (tiedän kuitenkin, että riittävä uni olisi tärkeää, siinä on parannettavaa!).
Nyt on taas treenit sujuneet ihan mahtavasti (olosuhteisiin nähden) ja tuntuu, ettei raskauden alkuun verrattuna kunto ole oikeastaan kovinkaan paljoa heikentynyt, sittenkään. Mitä nyt joutuu käymään pissalla 2-3 kertaa treenin aikana ja jumppatunnilla saa ihan tosissaan keskittyä, ettei pissaa housuun, kun se hätä tietysti yllättää heti alkutunnista ja tuntuu 100 kertaa normipissahätää kovemmalta. Kiva siinä hyppiä... Enkä mä kesken jumpan viitti enää vessaan lähteä, kun kuitenkin käyn aina just ennen, ehkä parikin kertaa. Eikä se rakko oikeasti edes kovin täynnä ole, joku puoli desiäkin voi tuntua puolelta litralta. :D
Mutta nyt olen tosi iloinen siitä, että ehkä mä saan sittenkin ylläpidettyä ihan kohtuullista kuntoa loppuun asti, eikä synnytyksen jälkeen tarvitse aloittaa ihan alusta. :)