Jos joku mulle ikinä vielä kehtaa väittää, että imetys kyllä sulattaa raskauskilot, niin pieksän sen

Mulle koko esikoisen odotusaika hoettiin, että elä ressaa niistä kiloista, kyllä ne putoo sit imettäessä. Ja kilinv***t! Tasan vauvan ja muiden roippeiden painon sain pois ja muut jäi pyörimään. Sama homma kakkosen kanssa. kakkosesta tosin keräsinkin vain pari ylimääräistä vauvan lisäksi. Mutta kyllä ärsytti, just olin laihduttanut melkein 20 kiloa ennen kuin aloin esikoista odottamaan ja ne samat kilot, joka helkkarin gramma, tuli odottaessa lisää

! Onneksi nyt ei oo tullu kun joku 6-7 kiloa, eli se vauva lisä härpäkkeineen, mutta ahistaa silti... Etenkin kun mulla oli kuntoon kolmekymppisiksi projekti menossa ennen raskautta ja nyt ei enää viikon 24 jälkeen oo voinu mitään liikuntaa harrastaa, kun supistelee niin paljon. No, jospa ne kilot tippus nyt kesällä, kun on lääkityskin kunnossa...
Mä onnistuin pari viikkoa sitten vielä geelaamaan omat varpaankynnet

No, menihän siihen se pari tuntia normaalin tunnin sijaan, kun piti pitää taukoja, mutta taivuin silti! Nyt taitaa olla jo mahdotonta, masu niin alhaalla, että kaikki istuminen jossa pitää eteen nojata on vähän ikävää.