Millaisia liikkujia helmikuisessa on? Miten aiotte (toiveissa) jatkaa liikuntaa raskausaikana?
Itse kävelen päivittän 5-10km vaunujen ja koiran kans. Ratsastan 3-4krt viikossa, aloitin talvella kerran viikossa crossfitin, jota jatka nyt 2-3krt viikossa. Haluaisin myös vähän hölkätä, mutta ei taida tunnit enää riittää siihen, joten ehkä se jää taas seuraavaan raskauden jälkeiseen aikaan.
Ratsastusta toivon pystyväni jatkaa puoliväliin asti, viimeksi suunilleen niillä main alkoi ratsastaessa liitoskivut. Salilla ajattelin käydä vähintään nyt seuraavat 4kk, sen jälkeen katson mikä olo, jos ei pahempia liitoskipuja, niin jatkan niin pitkälle kuin voin. Käyn siis crossfitissä, että voi olla rttä 4kk jälkeen siirryn omatoimiseen punttailuun. Kävelyä jatkan lapsivesien menon jälkeenkin varmaan. Edellisen kerran kävin vielä lenkillä sen jälkeen ku vedet meni. Toki nämä on haaveita ja tilanteet voi olla muuttua radikaalistikin. Riippuen ihan siitä onko yksi vai kaksi alkiota kyydissä
Itse kävelen päivittän 5-10km vaunujen ja koiran kans. Ratsastan 3-4krt viikossa, aloitin talvella kerran viikossa crossfitin, jota jatka nyt 2-3krt viikossa. Haluaisin myös vähän hölkätä, mutta ei taida tunnit enää riittää siihen, joten ehkä se jää taas seuraavaan raskauden jälkeiseen aikaan.
Ratsastusta toivon pystyväni jatkaa puoliväliin asti, viimeksi suunilleen niillä main alkoi ratsastaessa liitoskivut. Salilla ajattelin käydä vähintään nyt seuraavat 4kk, sen jälkeen katson mikä olo, jos ei pahempia liitoskipuja, niin jatkan niin pitkälle kuin voin. Käyn siis crossfitissä, että voi olla rttä 4kk jälkeen siirryn omatoimiseen punttailuun. Kävelyä jatkan lapsivesien menon jälkeenkin varmaan. Edellisen kerran kävin vielä lenkillä sen jälkeen ku vedet meni. Toki nämä on haaveita ja tilanteet voi olla muuttua radikaalistikin. Riippuen ihan siitä onko yksi vai kaksi alkiota kyydissä