Raskausajan kertyneet kilot

Ulpukka77: Ihan on normaalia, että leikkaushaavan päällä on sellainen "pussi". Häviää kyllä ajan kuluessa.
Mulle tehtiin sektio 3,5 vuotta sitten ja vieläkin on mahassa arven yläpuolella tunnoton alue.
 
Jeps, täälläkin "pussi" leikkaushaavan yläpuolella. Ajattelin kans kauhulla, että jos siihen jää... Muutenkin vielä löysä nahka mahassa. Palautuuko tuo vatsa eri tavalla leikkauksesta kuin alatiesynnytyksestä?

Painoa on lähtenyt täällä noin 9kg. Vielä 7 kiloa enemmän kuin ennen raskautta, mutta myös turvotukset edelleen vaivana. Päätin kokeilla, että saisinko vihkisormuksen jo sormeen ja sainhan minä, mutta en saa pois [:D]  A joko ootte kaikki päässeet eroon turvotuksista? Mulla oikeastaan "synnytyksen" tai siis leikkauksen jälkeen turvotukset vaan paheni. Nyt ehkä pientä laskua jo, mutta suurin osa vielä jäljellä. Oletan, että turvotusten lähtiessä lähtee monta kiloakin. En kai mä näin turvonneeksi voi jäädä [8D]
 
Mä oon laihtunut 7kg nyt viikko sektiosta,mä en ilkee katella mun mahaa tai leikkaushaavaa,tai se ei oikeestaan näy ku peilin kautta koska mulla on se tosi alhaalla...ja tota läskiä sit sen yläpuolella[:D][&:]
 
Mä en oo edes uskaltanu kattoo puntarin päälle. Toi röntsä tossa eessa roikkuu ja koska on tehty sektio niin se on ikäänkuin pullataikina
jossa keskellä semmonen kinkun kiristysverkko.... KAMALA. [&:]
 
Munkin piti tulla laittamaan painosta, nyt 4vko synnytyksestä -10kg siitä mitä oli ennen raskautta. Oli ihan hyvä laihdutuskuuri toi raskaus [:D]
 
Hyvä Tsuba!

Mullakin mahtuu jo normifarkut jalkaan, tosin vyötärön päällä on vielä outoa 'taikinaa', eikä ihan vyötäröltä kireitä paitoja viitsi pitää... painoa on varmaa pari-kolme kiloa enemmän kuin ennen raskautta (tisseissä vermaan [;)])
 
Kuukausi synnytyksestä ja mulla vissiin tippunut viimeisestä raskaana neuvolakäynnistä -18kg [:)]. Painoa tuli raskauden aikana yli 20 kg lisää. Siihen kyllä vaikutti se, että olin just ennen raskaaksi tuloa ollut aika rajulla laihutuskuurilla ja sekun sitten loppui niin kilot vyöryi takaisin, mutta vähän erilailla. [:-] Nyt olisi vähän alle 10 kiloa vielä pudotettavana tavoitteeseen, että hyvin menee!! 
 
Viikko synnytyksestä ja painoa tipahtanut -13kg! Eipä tuota painoo tullu raskauden aikanakaan kun 9kg joten miinuksella ollaan jo ja reippaasti [:D] Mahtuu jo ihan normifarkutkin jalkaan, tuntuu ihan uskomattomalta!! Mahtava dieetti, maha vaan kutistuu ja tissit kasvaa samaa tahtia [;)]
 
Takaisin
Top