Mie voisin vetää juusto aterioita joka päivä.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon huomannu kans saman, että ei juurikaan sellasia kestohimoja, vaan tulee hetkittäisiä himoja! Sillä oon jotenki aatellu, että ei mulla mitää himoja ees oo, mut ehkä niitä kuitenki onTänään kaupassa kun näin vihreitä rypäleitä niin olisin saman tien maistanut jos olisi voinutSe on hassua kuinka voimakas mieli teko voi yhtäkkiä tulla johonkin syötävään. Itellä ne mieliteot vaihtelee melkein joka päivä ,eikä samaa Tee välttämättä montaa päivää mieli
Maito maistuu myös täällä. Voisi juoda janoonkin sitä. On vaan tässä perheessä kova maidon kulutus,niin täytyy taistella ite sitä maitojanoa vastaan ettei kulutus lisää nousisiMaito, juon tällä hetkellä varmaan litran päivässätuntuu helpottavan pahoinvointiakin
Mäkin oon nyt vetäny päivittäin ruisleipää ja hapankorppuaEi oo sen enempää kestohimoja tullut. Mitä nyt voisin syödä koko ajan jotain melted double cheese bacon burgereita ja yks vkl vedin lusikalla salsaa suoraan purkistamuuten pyörii lähinnä hapankorpun, ruisleivän, luumujen ja vesimelonin ympärillä
Mulla kans ruis aiheuttaa vatsaongelmia. Nyt yllättävän vähän. Hapankorpuista vielä tulee vatsanväänteitäMäkin oon nyt vetäny päivittäin ruisleipää ja hapankorppuayleensä välttelen ruista, ku vatsa ei tykkää, mutta nyt ei oo kyllä iha nii pahat oireet tullu
Oi namMun puoliso nauraa ettei meillä oo menny ikinä aikaisemmin näin paljon makkaraa mitä nyt.
Sitä voi laittaa mm munakkaaseen, makaroonisalaattiin ja sit voi popsia kylmänä![]()