Raskausajan himot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ohdake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se maito... mulla on tullut tavaksi juoda jääkylmää maitoa ruoan kanssa ja ai että se on hyvää! Tosiaan edellisen kerran oon juonut maitoa joskus alakouluikäisenä 🤭
Siis mä eilen just katselin kaihoten maitotölkkiä jääkaapissa! 😄 En kuitenkaan viitsinyt juoda kun en halunnut riskiä ettei riitä aamulla kahviin. Mutta heti kun on maitovarastot täydennetty niin aion tehdä samaa. 😁

Hyvin samoja kuin muillakin näköjään. Mandariinit, omenat, marjat, nuudelit ja paahtoleipä menee. Melkein kaikki muu ruoka joka on ensin maistunut, on heti syönnin jälkeen alkanu ällöttää, eikä kyseinen ruoka oo enää maistunu sen jälkeen ollenkaan. Kohtahan tässä alkaa ruokavaihtoehdot käydä vähiin, ku kaikkia on syöty kerran ja ällötys hankittu 😁

Nälkä olisi koko ajan mutta syönnin jälkeen tulee huono-olo 🤮
Öisin herännyt useaan kertaan kun on niin huono-olo, pakko ottaa kuivaa ruisleipää vähän suuhun.
Joku saattaa maistua hyvälle alkuun mutta kaikesta syömisestä tulee huono-olo. Mutta tekisi mieli pelkkää keitettyä makaroonia+ ketsuppia. Mutta en ole kokeillut kun siitäkin tulee huono-olo. Närästys ja turvotus on tullut myös kuvioihin, joten nämäkin lisää huonovointisuutta.

Funlightin persikka jäätee. 😍 Sen avulla oon saanut tuplattua veden määrän. Meinasi tökkiä pelkkä vesi. 🫣

Tänä aamuna alkoi tökkimään kahvi. Odotinkin jo että milloin se tulee. Tyttöraskaudessa kahvi oli pois synnytykseen asti, poikaraskaudessa otin kahvin käyttöön ekan kolmanneksen jälkeen. Saa nähä miten nyt käy :Smiling Face With Open Mouth

Mullakin pelkkä vesi tökkii, vissy onneksi menee. Kahvia en oo pystyny edes ajattelee pariin viikkoon 😁

Tänään illalla miehen kans tvtä katsellessa mun alko tekemään mieli kunnon pekonimättöburgeria ja seuraavan mainostauolla jälkeen pihviä ä. Tähän asti kaikki hapan ja kylmä on ollut jees🤣

Mulla näköjään vähän samoja himoja kuin esikoisen kanssa; hedelmiä/ marjoja, juustoa, kananmunaa ja näkkäriä.
Semperin proteiininäkkäriä söin silloin koko ajan, nyt sitä ei enää tuossa lähikaupassa olekaan. 🫣

Mulla näköjään vähän samoja himoja kuin esikoisen kanssa; hedelmiä/ marjoja, juustoa, kananmunaa ja näkkäriä.
Semperin proteiininäkkäriä söin silloin koko ajan, nyt sitä ei enää tuossa lähikaupassa olekaan. 🫣
Näkkäri!! Tota oon nyt viikon ajan himoinnut joka ilta. 🤤
Omena / hedelmät ollut alusta asti mut tää näkkäri tullut ihan uutena.

Ei oo himotuksisa vielä näkyny 👀 Pysyköön poissa! 😂

Ei oo kyl tullu erityisempiä himoja mut mikään raskas ei mee, sipsit ei mee eikä visshy🫣 kaikki raikas menee ja hiilarit 😆

Mulla on himo tuoksutella kaikkea ihanaa, samalla kun pahat hajut oksettaa. Esim kaapin perälle jäänyt ihana kirsikantuoksuinen eko-dödö🙈 yleensä en tykkää hajusteista mutta nyt 👌

Melkein kaikki normaali ruoka yököttää ja mitään ei oikein tee mieli ja usein tuleekin syömisen jälkeen huono olo😵‍💫 myöskin suklaa tms ällöttää, mutta kirpeät hedelmäkarkit, niihin on tullut himo🤤 pitää varmaan kans ostaa kaupasta jotain kirpeitä satsumia jos menis alas😅

Rasvanen juustopizza. Nyt on ollu paha, katotaan mihin tää kehittyy, en mä voi syyä pizzaa joka päivä 😅

Ruoka himot. Eilen järkyttävä mieliteko tacoihin, tänään pepperoni pitzaan😋

Tänään kaupassa kun näin vihreitä rypäleitä niin olisin saman tien maistanut jos olisi voinut😅 Se on hassua kuinka voimakas mieli teko voi yhtäkkiä tulla johonkin syötävään. Itellä ne mieliteot vaihtelee melkein joka päivä ,eikä samaa Tee välttämättä montaa päivää mieli

Takaisin