Raskausajan himot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ohdake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maito, juon tällä hetkellä varmaan litran päivässä 😄 tuntuu helpottavan pahoinvointiakin

Tänään kaupassa kun näin vihreitä rypäleitä niin olisin saman tien maistanut jos olisi voinut😅 Se on hassua kuinka voimakas mieli teko voi yhtäkkiä tulla johonkin syötävään. Itellä ne mieliteot vaihtelee melkein joka päivä ,eikä samaa Tee välttämättä montaa päivää mieli
Oon huomannu kans saman, että ei juurikaan sellasia kestohimoja, vaan tulee hetkittäisiä himoja! Sillä oon jotenki aatellu, että ei mulla mitää himoja ees oo, mut ehkä niitä kuitenki on😄

Toissapäivänä teki mieli taksaria ja eilen vastaleivottua possumunkkia 😅

Maito, juon tällä hetkellä varmaan litran päivässä 😄 tuntuu helpottavan pahoinvointiakin
Maito maistuu myös täällä. Voisi juoda janoonkin sitä. On vaan tässä perheessä kova maidon kulutus,niin täytyy taistella ite sitä maitojanoa vastaan ettei kulutus lisää nousisi😅

Kylmä maito on kyllä ihanaa!

Himoitsin yksi päivä itsetehtyä tomaattikeittoa. Mies sitten teki, ja oli niiin hyvää! Keittoon sekaan ranskankermaa ja syödään täysjyväleivän kanssa. Nam. Tuota pystyi syödä pari päivää putkeenkin.

Nyt tekisi mieli vaaleaa vehnäleipää (joku patonki tai ranskanleipä) jota dippaisi oliviiöljyyn ja balsamicoon 😋 Harmi kun kotona on vain ruis- ja täysjyväleipää.

Oi kun kuulosti hyvältä tuo tomaattikeitto😋 ja siis ikinä en edes ole syönyt kasviskeittoja. Nyt täytyy varmaan kokeilla😅

Köyhät ritarit kermavaahdolla ja mansikkahillolla 🤤 huomenna on tehtävä 😅

Raejuustoa kurkulla on itellä aika perus yhdistelmä, mutta lisänä maustekurkku (kokonainen) ja verigreippiä vielä palan painikkeeksi toimii. 🙈

Ei oo sen enempää kestohimoja tullut. Mitä nyt voisin syödä koko ajan jotain melted double cheese bacon burgereita ja yks vkl vedin lusikalla salsaa suoraan purkista 😅 muuten pyörii lähinnä hapankorpun, ruisleivän, luumujen ja vesimelonin ympärillä

Ei oo sen enempää kestohimoja tullut. Mitä nyt voisin syödä koko ajan jotain melted double cheese bacon burgereita ja yks vkl vedin lusikalla salsaa suoraan purkista 😅 muuten pyörii lähinnä hapankorpun, ruisleivän, luumujen ja vesimelonin ympärillä
Mäkin oon nyt vetäny päivittäin ruisleipää ja hapankorppua😄 yleensä välttelen ruista, ku vatsa ei tykkää, mutta nyt ei oo kyllä iha nii pahat oireet tullu

Mäkin oon nyt vetäny päivittäin ruisleipää ja hapankorppua😄 yleensä välttelen ruista, ku vatsa ei tykkää, mutta nyt ei oo kyllä iha nii pahat oireet tullu
Mulla kans ruis aiheuttaa vatsaongelmia. Nyt yllättävän vähän. Hapankorpuista vielä tulee vatsanväänteitä

Ruisleipä juustolla on kyllä semmonen arjen pelastaja, pitää huonon olon poissa. Muttei varsinainen "himo".

Aamulla ja illalla menee hedelmäpommi-jogurttia, mihin sekaan raejuustoa, 4-5 kuivattua luumua, 1/3 banaani, 2rkl mysliä ja muutama cashew-pähkinä.

Välillä jos ei ruoka maistu niin tuo menee aina alas 😄

Mutta hirveästi himoitsisin nyt muffinsseja! Sellaisia suklaamuffinsseja, missä kermavaahtotäyte 😭 Muistin yksi päivä että viime raskaudessa söin niitä, ja alkoi tehdä kauheasti mieli. Mutta vielä en ole jaksanut mennä etsimään, kun käynyt vain Lidlissä, ja siellä ei ole juuri tuollaisia 😐

Ennen söin ruisleipää mutta nyt maistuu vain vaaleat leivät,ja ai että kuinka hyvältä se suolakurkku maistuu siinä päällä😄 muuten sitten tekeekin mieli yleensä ruokia, ei nyt makeat mitä ennen.

Mä söisin vaan hedelmiä! Päärynät on ihania nyt. Niin hyviä jääkaappikylminä. Toimii tähän jatkuvaan pahaan oloon kivasti.

Mutta ei mulla muuta erikoista ole nytkään vielä tullut. Jos vähänkään ees jotain tekee mieli syödä, niin ääntä kohti vaan :D

Mun puoliso nauraa ettei meillä oo menny ikinä aikaisemmin näin paljon makkaraa mitä nyt.
Sitä voi laittaa mm munakkaaseen, makaroonisalaattiin ja sit voi popsia kylmänä 🤣

Mun puoliso nauraa ettei meillä oo menny ikinä aikaisemmin näin paljon makkaraa mitä nyt.
Sitä voi laittaa mm munakkaaseen, makaroonisalaattiin ja sit voi popsia kylmänä 🤣
Oi nam 🤤 Eilen just haaveilin makkarakastikkeesta! "Harmi" kun oli ruoka valmiina kotona 😄 Pitää kyl seuraavalla viikolla tehdä...

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Takaisin