Raskausajan himot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ohdake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voin osittain kompata tätä! Rakastan suklaata, mutta plussan myötä ne ovat jääneet pois.
No just näin!
Eilen ihan seisoin kaupan suklaahyllyn edessä, että enkö oikeasti halua näistä yhtäkään? 😄

Itse melkein koko ikäni kasvissyöjänä, on alkanut himottamaan kana.... :Face Without Mouth: Vielä en ainakaan ole moista syönyt.
Muutoin ollut enemmän sellaista ettei oikeen mitään tee mieli. Ruoan keksiminen on melkein mahdotonta.

No just näin!
Eilen ihan seisoin kaupan suklaahyllyn edessä, että enkö oikeasti halua näistä yhtäkään? 😄
Komppaan teitä täysin! olin ihan yllättyny kun kävelin karkkihyllylle ja mitään ei tehny mieli :D positiivinen yllätys kyllä.
Paahtoleipää kurkulla ja paprikalla tekee mieli ja kaikkea raikasta!

@HooKoo ja @Roosali onko teillä vastaavasti suolaisen himo makean sijaan? Kieltämättä tämä on ihan positiivista, että himoitsee ruoka-ruokaa herkkujen sijaan. Tosin ei mua sipsipussi tai vihannekset dipillä haittaisi yhtään. 🤭

@HooKoo ja @Roosali onko teillä vastaavasti suolaisen himo makean sijaan? Kieltämättä tämä on ihan positiivista, että himoitsee ruoka-ruokaa herkkujen sijaan. Tosin ei mua sipsipussi tai vihannekset dipillä haittaisi yhtään. 🤭
Nyt en pysty vastata... söin just aamupalan ja kaiken ruuan ajatteleminen nostaa palan kurkkuun :D palaan tähän kun ruoka painuu elammas :P

No enpä sanois niinkään. Normaalisti syön mielestäni paljon enemmän just esim sipsejä.
Eli oikeasti kyllä ihan tervetullutta tällainen että jää osa herkkuhetkistä pois.

Söin heti alkionsiirron jäljeen Green Hippon lehtikaalisalaattia ja sitä ja muita tummanvihreitä salaatteja lähinnä haaveillut näinä viikkoina. Toi on onneks ihan helppo ja kiva toteuttaa 🌱

En nyt tiiä onko raskausajan himo mut tänää oli pakko saada siipiä!
Mua vaan harmitti kun jouduin syömään vs dipillä siivet kun en uskaltanut syödä auradipillä 😐

Eilen illalla joutui mies lähtee vielä kauppaan kun alkoi niin tekee mieli jää kylmää ananas-mandariini mehua 😅🙈

Onpas paljon erilaisia himoja jo monella!
Mulla ei kyllä vielä mitään, mitä voisi himoksi sanoa. Saa nähä, iskeekö vielä myöhemmin 🤔

Mulla on ruokahalu kummasti vähissä, mutta voisin elää pelkällä vissyllä 🤩

Mä himoitsen juustoa! Ja erityisesti Burger Kingin chili cheese bites 🤣 tää sama oli esikoisen raskaudessa

Jäätelöä voisin syödä koko ajan, tähän asti onnistunut pitämään yhdessä per päivä. Mutta voi annokset pikku hiljaa kasvaa, jos söisi koko paketin kerralla, hmm.

Hapollisia juomia tekee mieli kokoajan, soda stream laulaa! Ruokahalu on muuten kyllä kadoksissa ja ei saa aterioita syötyä loppuun kun alkaa tökkimään:Eyes:

Hapollisia juomia tekee mieli kokoajan, soda stream laulaa! Ruokahalu on muuten kyllä kadoksissa ja ei saa aterioita syötyä loppuun kun alkaa tökkimään:Eyes:
Minulla taas hapolliset juomat tökkii, ei oikein maistu enää, vaikka ennen meni päivittäin. Vegesushi, pikanuudelit ja muu suolainen hiilarimättö kyllä uppoaa 😋😋

Hapolliset juomat täällä myös! Ja oliivit. Jännä ajatella, että vielä muutama vuosi sitten lähes inhosin oliiveja. Nyt voisin syödä niitä koko ajan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Se maito... mulla on tullut tavaksi juoda jääkylmää maitoa ruoan kanssa ja ai että se on hyvää! Tosiaan edellisen kerran oon juonut maitoa joskus alakouluikäisenä 🤭

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Takaisin