No just näin!Voin osittain kompata tätä! Rakastan suklaata, mutta plussan myötä ne ovat jääneet pois.
Eilen ihan seisoin kaupan suklaahyllyn edessä, että enkö oikeasti halua näistä yhtäkään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No just näin!Voin osittain kompata tätä! Rakastan suklaata, mutta plussan myötä ne ovat jääneet pois.
Vielä en ainakaan ole moista syönyt.Komppaan teitä täysin! olin ihan yllättyny kun kävelin karkkihyllylle ja mitään ei tehny mieli :D positiivinen yllätys kyllä.No just näin!
Eilen ihan seisoin kaupan suklaahyllyn edessä, että enkö oikeasti halua näistä yhtäkään?![]()
Nyt en pysty vastata... söin just aamupalan ja kaiken ruuan ajatteleminen nostaa palan kurkkuun :D palaan tähän kun ruoka painuu elammas :P
No enpä sanois niinkään. Normaalisti syön mielestäni paljon enemmän just esim sipsejä.
Sama täällä. Tosi helppoa jättää makeat syömättä.Voin osittain kompata tätä! Rakastan suklaata, mutta plussan myötä ne ovat jääneet pois.
Tietenkin voiVoiko himoihin lisätä sipulikurkkusalaatin jonka joutuu tekee itse kun ei sitä enää löydy mistään kaupasta

Minulla taas hapolliset juomat tökkii, ei oikein maistu enää, vaikka ennen meni päivittäin. Vegesushi, pikanuudelit ja muu suolainen hiilarimättö kyllä uppoaaHapollisia juomia tekee mieli kokoajan, soda stream laulaa! Ruokahalu on muuten kyllä kadoksissa ja ei saa aterioita syötyä loppuun kun alkaa tökkimään![]()