Raskausajan himot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja anisusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvee himo iski ilmakuivattuun kinkkuun ja tapaslautaseen. 🫣 milläs konstilla tämän kiertäisi?

Hirvee himo iski ilmakuivattuun kinkkuun ja tapaslautaseen. 🫣 milläs konstilla tämän kiertäisi?

Itse en oo keksinyt muutakuin et pizzaan ja uunin kautta 😰 mut tekis kans kovasti mieli ilmakuivattua kinkkua ja aurajuustoperunasalaattia 😋

Tää on kyllä jännä, kävin kaupassa tosi nälkäisenä, mikä on aina paha. Mukaan tarttui riisipuuro, omenoita, kaakaoo ja suklaakeksejä. Yleensä oon aikamoinen sokerihiiri, mutta nyt ajatuskin karkkihyllystä ällötti, samoin kaikki valmisruuat ja pakastepizzat.

Maito. Menee helposti 1-2l päivässä.
Aiemmin en välttämättä juonut maitoa muuten ku kahvissa.

Mä ostin myös tänään mandariineja. Tänään ne ja banaani on maistunut. Keksin myös riisikakut uudelleen. Koko päivän oli huono olo, saatoin syödä liian vähän...

Sitruunavichy 😍 ja oispa mandariineja, tekis kauheasti mieli. En kyllä lähe 20km kauppaan niiden takia ni selvittävä huomiseen. 🤣
Vichy on kyllä hyvää! Voisin juoda vaan sitä 😍 Valitettavasti se loppuu hetkessä jos ostetaan kotiin 😅

Hapotettu hanavesi menee aina, ja sen kylkiäisenä mummon tuoma puolukkamehu. Meillä oli mandariinejakin, mutta sattui jotenkin liian hapan erä, en pystynyt syömään niitä. Pitänee yrittää uudelleen, muistelen et ne on parhautta näin loppuvuodesta jos on raskaana. :smiling-eyes: Ja sit tuo jälkiuunileipä, ihana jauhaa tuollaista sitkeää ruista. Tekee hyvää vatsan toiminnallekin.

Ostin eilen kilon satsumia kaupasta ja ne ovat kohta loppu. 🙈 Myös rapeaksi paahdettu ohut ruisleipä menee aina

Me ollaan oltu reissussa niin oon syöny tosi epäterveellisesti täällä 😅 nyt on ihan turvonnut ja hankala olo, joten himoitsen vaan salaatteja, ruisleipää kieltämättä ois hyvää just rapsakkana, hedelmäsalaatti ois niin maukasta kans 🤤

Himot on kummallisia kun saattavat kestää vain yhden päivän ja jo seuraavana saattaa etoa koko ajatuskin ko. Himon kohteesta. Rv 10 tuli juotua punaista ja sinistä maitoa aivan tolkuttomasti koko viikko. N. 2L päivässä ylivertaisena janojuomana. Josko liittyisi sikiön rustojen luutumiseen. Nyt taas Rv 11+ ei maistu juurikaan

Mun mies osti itselleen meetvurstia leivänpäälliseksi ja munki alko tehdä hirveesti sitä mieli. Yhtään ei helpota, että nyt koko jääkaappi tuoksuu siltä, enkä mä saa syödä sitä 🙃

Rupes eilen tekemään mieli sittuunavissyä (aiemmin tykästyin sokton sitruuna fantaan), pakko ostaa kaupasta

Mä halusin funlightia yhdessä vaiheessa mutta nyt se ällöttää 😅 Nyt tekee mieli sokerillisia versioita...

Takaisin