Himona Toblerone. Ongelmana suklaan aiheuttama närästys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nuudelikanakeitto namm, taisit just saada mulle kunnon himon ja idean mitä tehdäMä oon hurahtanut croisantteihin nyt.
Sekä mun on ihan pakko saada huomenna ruuaksi nuudelikanakeittoa, en oo tainnut ikinä edes kotona sitä kokkailla, mutta nyt menee testiin. Mun himon kohteet onneksi vaihtuu ja nyt tuli kauhea himo ässämixijäätelöön tai just amppariin, nyt ku ajattelin sitä lukiessa @Sannamanna himoja
Tää oli niin herkkua! Mut seuraavana päivänä ku otin töihin lounaaksi kaikki nesteet oli imeytynyt nuudeleihin ja söin kakomalla sitä, koska olisin kuollut nälkään. Mitä tästä opimme, syö vain tuoreenaNuudelikanakeitto namm, taisit just saada mulle kunnon himon ja idean mitä tehdä
Mä niin oon himonnut tänään aurajuustoa ja ilmakuivattua kinkkua ehkä pitää tehdä kans pizzan muodossaMies lähetetty kauppaan hakemaan aurajuustoa, pizzaan tulossa
Minulla on pitsataikina jääkaapissa. Muistin kaupassa vielä juuston mutta en tomaattikastiketta... huomenna sitten. Meillä on kauppaan 8km suunta ni ei käydä hetken mielijohteesta.Mies lähetetty kauppaan hakemaan aurajuustoa, pizzaan tulossa
Mä rakastan kans sitrushedelmiä, ihan muutenkin ja nyt vielä kovempi himo. Ostettiin yks päivä 2 kg pussi satsumia ja esikoisen kanssa ollaan niitä aika reippaasti vedettyRuokatilausta naputellessa ostoskoriin päätyi paljon erilaisia sitruksia. Toivottavasti satsumat houkuttelee yhtä paljon vielä huomennakin
Mulla oli tuo juustohamppari myös, jota himoitsin. Söin parina iltana niitä ja niin hirveä turvotus ja tuskanen olo loppuillan, joten niiden herkuttelu taisi jäädä siihenMun tekee mieli vaan hedelmiä, mäkkärin juustohampparia ja spriteä….
Joo ei oo kyllä mikään terveellinen himo.Mulla oli tuo juustohamppari myös, jota himoitsin. Söin parina iltana niitä ja niin hirveä turvotus ja tuskanen olo loppuillan, joten niiden herkuttelu taisi jäädä siihen