Raskausajan himot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja anisusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon hurahtanut croisantteihin nyt.
Sekä mun on ihan pakko saada huomenna ruuaksi nuudelikanakeittoa, en oo tainnut ikinä edes kotona sitä kokkailla, mutta nyt menee testiin. Mun himon kohteet onneksi vaihtuu ja nyt tuli kauhea himo ässämixijäätelöön tai just amppariin, nyt ku ajattelin sitä lukiessa @Sannamanna himoja 🤣

Mä oon hurahtanut croisantteihin nyt.
Sekä mun on ihan pakko saada huomenna ruuaksi nuudelikanakeittoa, en oo tainnut ikinä edes kotona sitä kokkailla, mutta nyt menee testiin. Mun himon kohteet onneksi vaihtuu ja nyt tuli kauhea himo ässämixijäätelöön tai just amppariin, nyt ku ajattelin sitä lukiessa @Sannamanna himoja 🤣
Nuudelikanakeitto namm, taisit just saada mulle kunnon himon ja idean mitä tehdä🙂

En tiedä lasketaanko tämä, mutta mulla on pakkomielle katsoa ruokareelsejä instassa, etenkin aasialaiset kokkailut ja ruoan maistelut 😅 Ehkä jotain tekemistä sen kanssa, ettei ruoka oikein maistu tällä hetkellä.

Okei mulla on nyt alkanut tehdä hirveästi mieli pullaa tai muita leivoksia :No Evil Monkey: Niitä ei normaalisti tuu syötyä edes viikottain, mutta nyt tekis mieli! Pitää varmaan jotain croissantteja tai vastaavaa käydä kaupasta hakemassa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Nuudelikanakeitto namm, taisit just saada mulle kunnon himon ja idean mitä tehdä🙂
Tää oli niin herkkua! Mut seuraavana päivänä ku otin töihin lounaaksi kaikki nesteet oli imeytynyt nuudeleihin ja söin kakomalla sitä, koska olisin kuollut nälkään. Mitä tästä opimme, syö vain tuoreena😂

Minulla lähti kaupasta matkaan sekahedelmäsäilyke... se yhtäkkiä näytti niin hyvältä. Lihahyllyltä oli pakko kääntyä pois kun alkoi tehdä pahaa.

Mulla oli ekassa raskaudessa vichy ja hedelmät, sekä tuore vaalea leipä tyyliin Fazerin cashew karpalo chiabatta ns himona. Mutta ei mitään outoa! Nytkin tekee sitä vichyä mieli, mut en kuitenkaan juo kuin lasillisen tai pari päivässä 😊 Yksi ilta teki hirveästi makeaa mieli ja meillä oli dumbleja kaapissa. Päädyin kuitenkin ottamaan hedelmän 😀 Mulla oli raskausdiabetes ekassa raskaudessa ja on varmasti tässäkin, joten pidän tiukkaa linjaa heti alusta ja mietin aina, että mikä on vauvalle hyväksi ❤️

Mies lähetetty kauppaan hakemaan aurajuustoa, pizzaan tulossa 😋
Minulla on pitsataikina jääkaapissa. Muistin kaupassa vielä juuston mutta en tomaattikastiketta... huomenna sitten. Meillä on kauppaan 8km suunta ni ei käydä hetken mielijohteesta.

Mulla haluttaa appelsiinimehua, salmiakkia ja pihviä. Mietin, että pitää alkaa tehdä lehtipihvejä, jos se riittäisi pihvinhimoon.

Vaan kylläpä itse väsätty aurajuusto-ananas-jauhelihapitsa maistui hyvälle. Himoketju on selvästi hyvää luettavaa! :Face With Stuck Out Tongue:

Ruokatilausta naputellessa ostoskoriin päätyi paljon erilaisia sitruksia. Toivottavasti satsumat houkuttelee yhtä paljon vielä huomennakin
Mä rakastan kans sitrushedelmiä, ihan muutenkin ja nyt vielä kovempi himo. Ostettiin yks päivä 2 kg pussi satsumia ja esikoisen kanssa ollaan niitä aika reippaasti vedetty 😄

Mun tekee mieli vaan hedelmiä, mäkkärin juustohampparia ja spriteä…. 🙈
Mulla oli tuo juustohamppari myös, jota himoitsin. Söin parina iltana niitä ja niin hirveä turvotus ja tuskanen olo loppuillan, joten niiden herkuttelu taisi jäädä siihen 😅

Mulla oli tuo juustohamppari myös, jota himoitsin. Söin parina iltana niitä ja niin hirveä turvotus ja tuskanen olo loppuillan, joten niiden herkuttelu taisi jäädä siihen 😅
Joo ei oo kyllä mikään terveellinen himo. :rolling:

Takaisin