Raskausajan himot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja anisusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun tekisi koko ajan mieli napostella jotain. Mitä edes suht terveellistä se voisi olla? Pähkinöitä ja hedelmiä menee, mutta kertokaa parhaat vinkkinne?

Mulla kans appelsiini on iltojen pelastus sekä joku sitrushedelmä vissyyn laitettuna.

Tekee kans mieli kaikkea hampurilaista, ranskalaisia yms. Sekä tein nakkikeittoa (oon inhonnut tähän asti elämässäni nakkeja) mutta hitto kuinka hyvää se oli ja nyt tekis mieli tehdä sitä joka päivä 😂 joku makkaraherkku kaikilla mahdollisilla soosseilla kuulostaa ainakin hyvältä (mutta en oo varma koska en myöskään ole makkaraa syönyt vuosiin 🤣).

Sain toisessa ryhmässä vinkin Fazerin karkkipusseista, jossa on sallittua salmiakkia ja hedelmäkarkkeja - joku remix dogs pussi ja remix nordic pussi. Tahtoisin niin kovasti, mut oon pihistänyt niiden ostoa vklpuun.

Mulla kans appelsiini on iltojen pelastus sekä joku sitrushedelmä vissyyn laitettuna.

Tekee kans mieli kaikkea hampurilaista, ranskalaisia yms. Sekä tein nakkikeittoa (oon inhonnut tähän asti elämässäni nakkeja) mutta hitto kuinka hyvää se oli ja nyt tekis mieli tehdä sitä joka päivä 😂 joku makkaraherkku kaikilla mahdollisilla soosseilla kuulostaa ainakin hyvältä (mutta en oo varma koska en myöskään ole makkaraa syönyt vuosiin 🤣).

Sain toisessa ryhmässä vinkin Fazerin karkkipusseista, jossa on sallittua salmiakkia ja hedelmäkarkkeja - joku remix dogs pussi ja remix nordic pussi. Tahtoisin niin kovasti, mut oon pihistänyt niiden ostoa vklpuun.
Ah mulla kanssa kauheet makkara ja nakki himot 😂

Täällä kanssa yllättävä makkarahimo ollut pari päivää! :rolling: oonkin syönyt nyt kahtena päivänä perunasalaattia ja makkaraa. Ahh nam :smiling face with heart-eyes::rolling:

Mä söin eilen nakkeja ihan vaan mikrotettuna sinapin kanssa. Hyvää oli, kunnes tuli taas paha olo ja oksennus, eipä tee enää nakkeja mieli.

Täällä kanssa yllättävä makkarahimo ollut pari päivää! :rolling: oonkin syönyt nyt kahtena päivänä perunasalaattia ja makkaraa. Ahh nam :smiling face with heart-eyes::rolling:
Siis peruunasalaatti ja uunilenkki, jossa juustoa! Mun on PAKKO saada 😅. Miten oon voinut unohtaa perunasalaatin

Siis mullakin on ollut makkara/nakkihimo 😄 just viime viikolla tein uunimakkaraa ja perunamuusia.

Myös kaikenlainen roskaruoka himottaa tällä hetkellä, pizza, hampurilaiset, ranskalaiset yms. Niitä vaan ei viiti syödä joka päivä 🙈

Mikähän tää nakki/makkara juttu on 😂 nyt tekee myös kovasti mieli hesen kanahampurilaista 🤤

Mulla on koko ajan huono olo ja tekee mieli jotain makeaa... Funlightia olen juonut pari lasillista päivässä, jotenkin se maistuu vain paremmin kuin vesi, vaikka normaalisti en sitä juo ollenkaan. Haaveilen namituvan salmiakkikarkeista, mutta voi vitsi ne on kalliita 😅 Ehkä hyvä näin!

Mun tekee koko ajan mieli vaaleaa leipää ja maksamakkaraa 🤤 Tänään tein ekan kerran oikeasti yhden maksamakkaravoileivän, leikkasin paperin ohuita siivuja kirurgintarkkuudella pötköstä että voisi vielä viikonloppuna syödä toisen ennen kuin suositukset paukkuu 😂

Minä koitan sinnitellä maksamakkarahimoni kanssa tuonne +12rvk tienoolle ennen kuin annan periksi. :rolling: Mutta ehkä vedän tämän homman vähän jo liian överiksi.

Mun tekee kauheesti mieli vuohenjuusto salaattia 😫 Mutta googlasin että vuohis pitäisi kypsentää kiehuvan kuumaksi eikä sitä kyl sit enää saa salaattiin. 😩

Mun tekee kauheesti mieli vuohenjuusto salaattia 😫 Mutta googlasin että vuohis pitäisi kypsentää kiehuvan kuumaksi eikä sitä kyl sit enää saa salaattiin. 😩
Otat sellaisesta pötköstä paloja ja pannulla paistat ne kunnolla molemmin puolin ja sitten salaatin päälle 😊 Jos haluaa olla supertarkka niin voi vielä lämpömittarilla varmistaa että sisälämpötila on 70 astetta m

Otat sellaisesta pötköstä paloja ja pannulla paistat ne kunnolla molemmin puolin ja sitten salaatin päälle 😊 Jos haluaa olla supertarkka niin voi vielä lämpömittarilla varmistaa että sisälämpötila on 70 astetta m
Tällein mä yleensä ne teenkin! Mietin vaan et riittääköhän se 🙈

Oi nakki! Oon vetänyt pari pakettia nakkeja tässä muutaman viikon sisällä, aivan parhaita ikinä! Sit yks himotuksen kohde on hk:n sinihomejuusto lenkki 🤤🤤🤤

Takaisin