Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah mulla kanssa kauheet makkara ja nakki himotMulla kans appelsiini on iltojen pelastus sekä joku sitrushedelmä vissyyn laitettuna.
Tekee kans mieli kaikkea hampurilaista, ranskalaisia yms. Sekä tein nakkikeittoa (oon inhonnut tähän asti elämässäni nakkeja) mutta hitto kuinka hyvää se oli ja nyt tekis mieli tehdä sitä joka päivä joku makkaraherkku kaikilla mahdollisilla soosseilla kuulostaa ainakin hyvältä (mutta en oo varma koska en myöskään ole makkaraa syönyt vuosiin ).
Sain toisessa ryhmässä vinkin Fazerin karkkipusseista, jossa on sallittua salmiakkia ja hedelmäkarkkeja - joku remix dogs pussi ja remix nordic pussi. Tahtoisin niin kovasti, mut oon pihistänyt niiden ostoa vklpuun.
Vertaistukea on jesss! Parhaat nakki ja makkara reseptit jakoon vaanAh mulla kanssa kauheet makkara ja nakki himot
Siis peruunasalaatti ja uunilenkki, jossa juustoa! Mun on PAKKO saada . Miten oon voinut unohtaa perunasalaatinTäällä kanssa yllättävä makkarahimo ollut pari päivää! oonkin syönyt nyt kahtena päivänä perunasalaattia ja makkaraa. Ahh nam
Tätä ryhmää ei kyl sais lukee ku tulee vaa kaikkia himojaSiis peruunasalaatti ja uunilenkki, jossa juustoa! Mun on PAKKO saada . Miten oon voinut unohtaa perunasalaatin
No niinpä!Tätä ryhmää ei kyl sais lukee ku tulee vaa kaikkia himoja
Mä mietin jos tekis nakkikeiton..No niinpä!
Minulla on just nakkikastike tulilla...
Otat sellaisesta pötköstä paloja ja pannulla paistat ne kunnolla molemmin puolin ja sitten salaatin päälle Jos haluaa olla supertarkka niin voi vielä lämpömittarilla varmistaa että sisälämpötila on 70 astetta mMun tekee kauheesti mieli vuohenjuusto salaattia Mutta googlasin että vuohis pitäisi kypsentää kiehuvan kuumaksi eikä sitä kyl sit enää saa salaattiin.
Tällein mä yleensä ne teenkin! Mietin vaan et riittääköhän seOtat sellaisesta pötköstä paloja ja pannulla paistat ne kunnolla molemmin puolin ja sitten salaatin päälle Jos haluaa olla supertarkka niin voi vielä lämpömittarilla varmistaa että sisälämpötila on 70 astetta m