Kyfi0003640
Oman äänensä löytänyt
Kävin itsekin vihdoin sokerirasituskokeessa. Kaikki raja-arvot alittuivat - onneksi! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jostain ketjusta luin, et joku söi proteiinipitoista sapuskaa kuten munakasta aamuisin/iltaisin ja se sopi hänelle hyvin. Itse syön iltaisin maustamatonta jogurttia, sokeritonta mehukeittoa ja marjoja kera runsaskuituisten murojen. Leipää taidan syödä vaan aamuisin, mut mä todella herkästi syön muutenkin aina kuukausitolkulla samoja juttuja kunnes kyllästyn ja oon niitä syömättä sit pitkiin aikoihin.Mulla oli paasto 5.5, mistä tuli dg. Kotona tähän asti arvot olleet hyvät.
Nyt alkanut kohoaan. Aiemmin kotipaasto ollut reilusti alle 5, nyt 5-5.5. Ja muutenkin arvot siis ovat nousseet vaikka vielä rajoissa pysyvätkin. Nyt rv 29 ja uskon et loppua kohti huononevat entisestään, koska nyt jo selkeää nousua vaikka samoja ruokia syön.
Vinkkejä ruokiin kaipais. Ei jaksa leipää puputtaa aamu- ja iltapalalla. Kun taas puuro ja murot on vältettävien listalla. Myös rahkat/smoothiet eivät kuulemma hyviä. Plaa.
Mulla oli paasto 5.5, mistä tuli dg. Kotona tähän asti arvot olleet hyvät.
Nyt alkanut kohoaan. Aiemmin kotipaasto ollut reilusti alle 5, nyt 5-5.5. Ja muutenkin arvot siis ovat nousseet vaikka vielä rajoissa pysyvätkin. Nyt rv 29 ja uskon et loppua kohti huononevat entisestään, koska nyt jo selkeää nousua vaikka samoja ruokia syön.
Vinkkejä ruokiin kaipais. Ei jaksa leipää puputtaa aamu- ja iltapalalla. Kun taas puuro ja murot on vältettävien listalla. Myös rahkat/smoothiet eivät kuulemma hyviä. Plaa.
Mistä kaupasta saa sokeritonta suklaata? Terveisin Virve, jolla on kans raskausajan diabetes ja tekee hirveästi mieli suklaataMinulla ei ole mitään altistavia tekijöitä, mutta silti raskausdiabetes. Rasitustestissä paastoarvo ja 1h arvo molemmat ylitti reilusti. Otin asian tosi raskaasti, koska muutoinkin inhoan raskauden aiheuttamia ruokarajoituksia ja nyt niitä tuli hirveä läjä lisää. Ruokavaliolla kuitenkin pysynyt kurissa. Perunaa ja muita hiilareita ei kestä syödä kuin pari suupalaa kerralla. Lisäksi aamiainen on pitänyt jakaa kahteen osaan, parin tunnin välein. Kyllä tämän kanssa oppii elämään, mutta odotan kyllä vauvan syntymää kuin kuuta nousevaa! Ihan ekaksi haluan lakritsia, sushia ja jäätelöä! Siihen asti sokeriton suklaa auttaa vaikeimpien sokerihimojen yli
Mites teillä arvot näin loppua kohti? Ultrassa vatsa isompi kuin pään ympärys. Käynnistys siis edessä(vielä kontrolli, jolloin lopullinen päätös), ellei itse päätä tulla ennen sitä.
Mietin vaan et eikö se pitäis leikata, jos mittasuhteet eroaa? Eli ei ole vartaloltaan ns.sopusuhtainen.