Minä söin perjantaina hamppariaterian, plussana. 1h syömisestä mittasin ja oli 6,2 eli täällä ei kai vaikuttanut paljoakaan? Vai olisiko pitänyt mitata aiemmin?
Minäkään en syö kuin sen n.3krt/vrk... En vain pysty syömään enempää.
Syön itseni kylläiseksi, paitsi aamuisin. Aamupala on pieni ja melko mitätön, mutta kun en pysty syömään ennen klo 10-11. Heräämme siis klo 8.30-9.30 yleensä ja siinä menee se 1,5-2h ennen kuin pystyn syömään aamupalaa.
Lounaaksi ruokaa niin että olen kylläinen ja lopulta iltapala.. Pitäisi syödä useammin kyllä ja olen kokeillutkin, mutta minulla on sitten niin tukala olo, vaikka pienentäisinkin annoksia. Ei oikein kykene mihinkään, kun mahaa turvottaa ja on raskas olo.
Olen sitten kuitenkin juonut ruuan edestä ja neuvolasta kehottivatkin laittamaan mehutiivistettä veden sekaan, että saisin sitä alas.
Nyt syön lähestulkoon samankokoisia annoksia kuin meidän esikoinen (paitsi tietty ne hamppariateriat tms)
Tähän mennessä olen nyt syönyt aamupalan ja juuri 30min sitten päivällisen. Olin töissä klo 7-12.30 ja en saanut muuta alas kuin mehua klo 7 ja 13.
En kaipaa saarnaa, mutta kun haluaisin tehdä muutakin kuin maata sohvalla maha pystyssä