Raskaus&Ystävät

miima munkin mielestä kummi asia on sun päätös ja tommoinen "ystävä" ei ole lapsesi kummiutta ansainnut. Kummin tulee olla mielestäni sellainen että on rinnalla tapahtui mitä tapahtui ja myös kiinnostunut sinunkin voinnistasi jne. Jos sinusta tuntuu ettet saa muuten häneen yhteyttä laita toki viestillä että saat asian pois sinun tunnoltasi. Paljon voimia sulle sinne emoticonemoticon
 
shakira ja mira88 emoticon emoticon  ootte ihania

Puhuin tänään ton kyseisen kaverin kanssa mutta en sitten saanut suutani auki.. Haluisin niin uskoa ihmisten hyvyyteen ja että hänkin vaan skarppais mutta taitaa olla aika todella hyväksyä se että muutosta ei tule..
Kyllä mä puhelimessa varmasti tuun hänelle asiasta sitten sanomaan, en haluis lähtee tohon tekstari menoon..
Välillä tulee ihan sellanen olo että oonko 15v näitten mun ongelmieni kanssa :D Jos en olis raskaana niin antasin vaan mennä tollaset menot toisesta korvasta sisään toisesta ulos mutta tälleen raskaana ja ÄÄRIMMÄISEN herkkänahkasena ei vaan osaa ja ottaa kaiken niin itteensä.. plus et tänään oon ollu jotenkin super herkkänä..
 
Mua mietityttää kovasti se, että miten lapseni syntymä muuttaa ystävyyssuhteitani. Kun oon jo raskauden aikana huomannut sen ,että osa on alkanu ottaa etäisyyttä muhun niin pelkään että tilanne vaan pahentuu lapsen synnytyä. Tiedän kyllä,että tosi ystävät ei jätä, mut en voi mitään että pelottaa! Mulla on aika vähän tosiystäviä muutenkin, niin en haluis menettää yhtäkään mut toivon että pelkään turhaan! Haluaisin myös saada ystäviä ihmisistä joilla on pieniä lapsia, mut  mistä niitä saan kun lähipiirissäni sellaisia ihmisiä ei paljon ole. Olen kyllä sosiaalinen ja tutustun helposti uusiin ihmisiin, mut näin aikuisiällä tuntuu että uusia ihmisuhteita on entistä vaikeempi saada..
 
Takaisin
Top