Lollerssoinen
Piirimestaruustason postaaja
Mie en oo vieläkään päässy salille ku flunssa on vaivannu.. :/ nyt jo paranemaan päin että ehkä sitä huomenna vois :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ite treenaan salilla 5x viikossa ja vattiksiakin oon tehnyt ihan normaalisti, kun olen ite taas lukenut että niitä sais normisti treenata ainakin ekan kolmanneksen/niin kauan kun vatsa ei kasva? Mulle raskaus oli lievästi sanottuna yllätys ja tavoitteet elämässä oli ennen plussaa lähinnä fitnesslavoille pääsy mahdollisesti 2019. Meni siinä sit tavotteet kertaheitolla uusiksi :D Aika paljon hirvittää miten raskaus tulee muuttamaan kehoa ja palautuuko se koskaan ennalleen. Mutta yritän treenata niin pitkään kuin mahdollista niin paljon kuin mahdollista ja toivon myös pääseväni raskauden jälkeen mahollisimman pian takaisin jumppahommiin, ettei kaikki tähän asti tehty työ ihan nollaantuisi!
Minäkin treenaan salilla 4-5 kertaa viikossa, ja tykkään treenata kovaa. Monessa paikkaa ohjeistetaan, että salilla saisi raskaana ollessa tehdä vain pidempiä 15-25 sarjoja (mm. Fysioterapeuttien tekemissä ohjeissa), ja loppu kohti olisi hyvä siirtyä Kehonpainotreeneihin. Tämä ainakin itselläni vaatii jotain aivojen uudrllern ohjelmointia... toisaalta rankoissa treeneissä viime viikolla sattui/supisteli jo, eli kai se on pakko kehoakin vähän kuunnella.
Kommentoi sitten tännekin mitä ohjeistettiin :) itsekin teen aina 6-8 tai 8-12 toistoa... mistään en löydä lupaa tehdä lyhyitä, failureen asti tehtyjä sarjoja raskaudessa, vaikka toivoin että voisi vko 12 asti edes tehdä.Juu mullakin vaatii kyllä jotain aivojen uudelleen ohjelmointia tämä Nyt teen 6-8 toiston sarjoja, en oo koskaan tehnyt kuin max 12 toistoa. Oon tänään menossa salille, niin aattelin kysyä vähän vinkkejä raskausajan reeneihin :)
Mietin tuota joogaa kans, että ois ihana käydä joogassa nyt raskausaikana. Mutta olen käynyt aiemmin max 5 kertaa, niin mitenhän nyt sitten kannattaa aloittaa sitä
Mites nää nostorajotukset sitten? Kuntosalillakin on vähän vaikea käydä nostamatta mitään. Ja lähinnä huolissani mietin, kun työni puolesta on jonkun verran nostamisia kuorman purkamisen yhteydessä. Että kuinka pitkään niitä kuormia uskaltaa purkaa? Olen yrittänyt googlettaa asiasta mut kauheen ympäripyöreetä infoa löytänyt vain. Ei sieltä mitään kauheen painavaa koskaan tulee, mitähän sanoisin, max 10kg laatikoita...?