Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään kävin kertomassa työnantajalle raskaudesta. Vähän viimetipassa kun viikkojakin jo 20+6
Mulla on kuukausi töitä ennenku alkaa kesäloma ja sen jälkeen reilu kuukausi töitä. Huonoks onneks mut siirretään loman jälkeen vähän raskaampiin hommiin, mutta sanottiim että saikkua vaan, jos siltö tuntuu. Kuitenkin ok suht rakas työ..
Itse en ole töissä syksyllä/talvella, mutta hoidetaan esikoinen kotona ja opiskelen tutkintoon. Vika kurssi loppuisi vasta lasketun ajan jälkeen, joten eipä tarvitse juuri miettiä mitä sitä tekis :D. Eli opiskelen vielä pitkälle äitiysloma-aikaa. Myös opinnot täysimääräisenä ja lapsenhoidon yhdistäminen on aijemminkin tuottanut runsaasti päänvaivaa, sillä ei ole mitään 8-16 tarhaa jossa lapsi olisi. Siinä sitä sit kikkailaan ja tehdään hommia kun toinen on päiväunilla tai yöunilla. Myös se on meidän perheen yhteisestä ajasta pois kun mies tulee töistä ja minä joudun lähtemään kirjastoon. Ei fyysisesti raskasta, mutta vapaa-aika on käytännössä nolla...
Ja juuri tuo miehen kanssa läpsystä vaihto ja niukka vapaa-aika on se mikä rassaa. Lisäksi aina raskaanaollessa ajatukset harhailevat ja opintoihin keskittyminen on kyllä ponnistuksen takana :D