Täällä ihan sama homma. Jo pelkät shoppailureissut kaupungilla saa mut uuvuksiin ja kipeäksi plus siihen huonot yöunet kun pitää rampata vessassa jatkuvasti ja selkään koskee joka asennonvaihto. Mulla siis ollut piiiiitkä kesäloma kun oon opettaja ja kohta olis paluu arkeen. Vähän jänskättää miten käy. Kuitenkin haluaisin olla töissä mahdollisimman pitkään, että aika kuluis nopeampaa.
Mä oon kans ope. Teen aina kesäsin pari viikkoa seuraavan lukuvuoden lukkareita, mutta onhan tää loma silti aika paljon pidempi kuin muilla.
Mäkin haluaisin olla töissä ja kunnossa mahdollisimman pitkään. Meillä on töissä syksyllä kaikkea mielenkiintoista tulossa, joiden valmisteluissa oon ollu jo yli vuoden mukana. Ois kurjaa missata ne sit nyt.
Toisaalta oon jo nyt ennakkoon yrittäny tsemppaa itteäni niin, että en ota huonoa omaatuntoa tai liikaa murehdi siitä, jos joudun saikkua jossain vaiheessa pyytämään. Jälkikäteen ajateltuna esikoisen aikaan sinnittelin vähän turhankin paljon ja tuntuu, että se näkyi niille oppilaille ja kollegoille ikävästi sitten väsyneenä opena ja unohteluna. Hyvä sijainen olis varmasti paljon parempi. Puhumattakaan siitä, miten se tsemppaus töissä heijasteli sitten kotona, jossa ei jaksanu tehä oikeen mitään töiden jälkeen.