Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon ravintola-alalla ja aion palata nyt heinäkuussa päättyvän äitiysloman jälkeen takasin töihin siihen asti kun uusi äippäloma alkaa :D Teen iltavuoroja klo 16-24 ja yövuoroja klo 20-06. Esikoista odottessa ei ollu mitää ongelmaa ja pystyin olemaan täysillä töissä siihen asti kun äippäloma alkoi.
Mun työ on vauhdikasta ja koko vuoro ollaan jaloillaan. Nyt vähän jännittääkin, kun melkeen vuoden kotonaolon jälkeen tulee kesällä paluu siihen hektiseen työympäristöön ja vielä uuden raskauden kanssa. Kaikenlisäks meidän työolosuhteissa on kuuma ja tauottaminen on välillä mahdotonta, kun joutuu olee yksinkin töissä.
Minä teen yrittäjänä kauneusalan hommia. Työasennot vaihtelee, mutta jaloilla ollaan paljon. Kemikaalien kanssa touhutaan, mutta koitan suojautua parhaani mukaan. Sairauslomaa ei siis tule olemaan missään vaiheessa, töitä en voi vähentää, äitiyslomalla pitää käydä sunnuntait tekemässä...
Minä teen yrittäjänä kauneusalan hommia. Työasennot vaihtelee, mutta jaloilla ollaan paljon. Kemikaalien kanssa touhutaan, mutta koitan suojautua parhaani mukaan. Sairauslomaa ei siis tule olemaan missään vaiheessa, töitä en voi vähentää, äitiyslomalla pitää käydä sunnuntait tekemässä...
Yrittäjä vissiin ei kovasti juu voi saikutella On meillä palkollisilla helppoa.
Kaikille yrittäjille nostan hattua, itselläni ei olisi riittävästi rohkeutta ja ballseja :)
Toivottavasti sulla menee mahdollisimman helpolla tää raskaus ettei työnteosta tuu kauheeta kärsimystä!
Mäki kesän taas ravintola-alalla, muuten opiskelen. Tulee olee varmasti helvettiä toi kuumuudessa + vuorotyössä olo, mut pakko yrittää.
Mä kyllä ilmoitin, että yövuoroja en aio tehdä. Fyysisesti raskain vuoro meillä, joten en sinne masun kaa mene.
Aamuvuoro alkaa klo 6 että en kyl tiiä miten saan itteni hereille niin aikaisin:arghh:
Meilläki iltavuoro 16-24 mut en mä pysy hereillä edes 23 asti ni kiva olla töissä
Kollmivuorotyö hoitajana Tyksissä ja tosi kiire osasto. Mites se muuten menee, jäädään töistä pois yhtä kuukautta ennen laskettua aikaa jos kaikki menee niin kuin strömsössä?