Avaanpa nyt keskustelun tällekin aiheelle, kun liikunta on itselle todellinen henkireikä. Onko täällä aktiivisia liikkujia ja mitkä on teidän suunnitelmat raskausajan liikunnan ja lajien suhteen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lopetitko ratsastuksen heti plussaan? Mulla on aiemmin ainakin ekan kolmanneksen aikana ratsastus sujunut hyvin, esikoisesta taisin itse asiassa ratsastaa jonnekin viikolle 16 saakka kun vatsa ei tullut aikaisin esiin.Uinnin olin ajatellut aloittaa, kun ratsastuksen jouduin raskauden takia lopettaa. Mutta musta vähän tuntuu etten saa aikaiseksi, kun omalla paikkakunnalla ei oo uimahallia muutenkin mulla pitäis olla kellonaika x ja ohjattu tunti, niin tulis paremmin mentyä.
Samoilla linjoilla täälläkin. Tosin hyppelyt on nyt ollut vähissä muutenkin, kun mun pääasiallinen ratsu on kantavana.Mun laji on ratsastus ja ajattelin jatkaa niin kauan, kun oma olo antaa myöden. Hyppäämisen jätän todennäköisesti, kun vatsa alkaa näkymään. Kouluratsastusta sitten pidempään.
You Tube on täynnä raskausajan joogaa ilmaiseksi, enemmän enkuksi hakemalla Pregnancy YogaTänään viimeistä kertaa dynaamisessa joogassa, kurssi loppui sattumalta sopivasti. Tunneilla oli paljon liikkeitä mahan päällä.
Onko jollain omaa kokemusta siitä, millainen jooga sopii raskausaikaan?
Joo mä lopetin molempien raskauksien kohdalla heti plussaan (esikoisen aikaan oli oma hevonen jonka myin sitten pois). Tiedän että monet ratsastaa vielä pitkään, mutta itse olen (liiankin) varovainen, kun tiedän että joka kerta on mahdollisuus tippua hevosen selästä.Lopetitko ratsastuksen heti plussaan? Mulla on aiemmin ainakin ekan kolmanneksen aikana ratsastus sujunut hyvin, esikoisesta taisin itse asiassa ratsastaa jonnekin viikolle 16 saakka kun vatsa ei tullut aikaisin esiin.
Toivottavasti löytyy joku muu kiva korvaava liikuntamuoto. Ymmärrän hyvin, että ennalta aikataulutetut harrastukset on helpompia saada toteutumaan. Onnistuisiko esim. jonkun kaverin kanssa sopia liikuntatreffejä?
Mä tein näitä omassa olkkarissa esikoisen aikaanYou Tube on täynnä raskausajan joogaa ilmaiseksi, enemmän enkuksi hakemalla Pregnancy Yoga
Kuin myös lantionpohjanlihasten treenit raskausaikana! Enkuks hakusanat You Tubessa Kegels Pregnancy.
Tää on muuten jännä, kun mulla on jenkkiläinen raskauden seuranta appi Nurture, niin siellä on ihan joka päivä päivän tehtävissä noi kegelit - eipä oo suomalaisissa appeissa tuon asian tärkeys esillä samalla tavalla!