Mullekin maistuu jogurtti ym maitotuotteet vielä tavallistakin paremmin. On kyllä virkistynyt olo kunnon hikiliikunnan jälkeen! Tänään tosin ekaa kertaa himmailin vähän vatsalihasosiossa, kun oli korkeamman sykkeen kuntopiiriä jossa jokatoiset vatsaliikkeitä. Ei mitenkään erityisen pahalta tuntunu, omituiselta vaan. Ja kuulin sitäpaitsi huhun, että jos kovasti raskaana ison mahan kanssa treenaa suoria vatsalihaksia, niin ne saattaa jäädä venähtäneiks tai jotenkin erilleen raskauden jälkeen :S onko tässä mitään perää? Apuva. Viimeks palautuivat kyllä ihan normaaleiks, en kyllä yhtään muista missä vaiheessa raskautta silloin hidastin tahtia, mutta luulen että suht aikaisin. Ja rauhallisesti vaunulenkkeilin enkä mitään superharrastanu synnytyksen jälkeen, mutta eipä sillon näin aikaisin masukaan pullahtanut yhtään esille. (Rv 19 menossa) Ja miten ne sykejutut meni? Ei mulla ole sykemittaria enkä aio hankkiakaan, kun käsittääkseni sykerajat on siks että ihmisillä pysyis joku tolkku ja malttaisivat kuunnella kehon viestejä... (?) EIkös se ole pääsääntöisesti kiinni siitä, mitä on tehnyt jo ennen raskautta, että jos elimistö on tottunu tiettyihin juttuihin ja niitä on kiva tehdä eikä mikään verenmaku suussa todellakaan, niin sitten voi huoletta jatkaa? Ei mulla ole masua nippaillu eikä mitään... hengähdystaukoja olen pikkiriikkisen pidentäny, että ehtii hyvin varmasti tasaantua aina ennen seuraavaa osioa...