Raskaus himot

Tuoremehu ja piimähimo ovat laantuneet. Nachoja tulee vedettyä, mut oon kyllä aina ollu sipsihiiri. Mä olen kyllä nauttinut myös pieniä määriä alkoholia, mutta tällai kesällä tekis kyllä mieli vetää skumppaa ja rieslingiä. Toisaalta mä kuvittelin, että viiniä lipittämättä oleminen olis hankalampaakin, mutta ilmeisesti kaikkeen tottuu :joyful:

Pitääpä tehdä lämmintä sushia. Miten se peeveli himottaakin niin paljon! Tilasin jo synnärille sushia ja graavilohileipiä.

Karjalanpaisti ja perunamuusi on monta päivää ollut mielessä. Tänään meni uuniin, namnam.

Kaikki mehut kans himoittaa. Kylmänä. Limsa ei enää mene alas, join liikaa Jaffaa alkuviikot ja mies ihmeissään kuinka hänen ei tartte sitä päivittäistä jaffa pulloa enää kantaa kaupasta :D

Oliivit! Ja jääkylmät juomat > eli vähintään 5 jääpalaa. Mieluiten jääkylmää kokista (muuten sitä ei voi juoda).
Kylmät ruuat noin ylipäänsä, kuumat tai raskaat ruuat ei tahdo upota.

Meetwurstia ikävä :(

Nyt tekis mieli pehtoori leipää kylmällä ja paljolla oivariinilla ja siihe päälle meetwurstia ja tomaattia.

Ja yksi kylmä lonkero...

Ite oon kyllä metukkaa pikkusen syöny.. Leikkeleitä piti kait ylipäätään vältellä suolan takia mut kyllä ok muutamaan otteeseen tullu syötyä leivän päällä.

Mä oon kans syöny metukkaa parin ekan viikon varomisen jälkeen, mutta vain suomalaista. Ruisleipää, oivariiniä, metukkaa ja tomaattia. Ah. Oon myös juonu yksittäisenä sitä 2% lonkkua.

Ja jos mä johonkin kuolen, niin suolaan.
Juu, tiedän päätyväni tästä hyvästä huonoille äideille varattuun paikkaan helvetissä.

^ luulen niin :D

Mä oon tullu nii hysteeriseksi. Luulis että kahden raskauden kokemuksella tämä kolmas menis heittämällä läpi, mutta ei. Sitä alkaa miettimään joka asian kohdalla kauaskantoisia asioita. Mm.näistä "alkoholittomista" joissa on muutama prossa, mitä jos just sellasessa kehitysvaiheessa juon sen, että lapsi syntyy yksi silmäisenä tms. :D kiva selitellä sitte tenavalle isompana, että kun äitin teki mieli lonkeroa! Mulla on liikaa aikaa ajatella ja näissä mun ajatuksissa menee mielikuvitus aina niin kauheen pitkälle, että skenaario on jo niin katastrofaalinen, että huh huh.

se alkoholiton happy joe on mun uus suosikki :P onko kukaan kokeillut holittomia viinejä? Suosituksia?

kaikkia aterioita tekee mieli. Ei niinkään ruokaa. Esim heseateria yms pizzat. Kaikkea kyllä syön, roskaruualla hemmoittelen viikonloppuisin.

nachoja ja salsa alkoi jostain kumman syystä tehdä mieli :)

entinen suklaaholisti olen ja suklaa ei jostain kumman syystä edelleenkään maistu.

Viineistä oon maistanut yhtä, olin aluks vähän skeptinen ku ajattelin että alkoholittomat viinit maistuu varmaan ihan mehulta.
MUTTA. Torresin Natureo valkoviini. Ihan superhyvää! Suosittelen!
Siinä alkossa mistä sen ostin niin oli semmosessa pikkupullossa, en tiedä onko isommissa.

Siis alkoholittomat punaviinit maistuu ihan kamalalta mutta jotkut valkkarit ja varsinkin skumppa on hyvää alkoholittomana!

Yhdyn tuohon,e ttä alkoholiton punkku oli vähän turhan kaukana punkusta, mutta valkkareista oon juonu tota Torresia ja Jacob's Creekkiä ja molemmat on ollu ihan juotavia. Jotakin kuohuvaakin oon juonu ja on ollu ihan jees. Rekorderligin mansikka-lime siideri maistuu melkein samalta kuin holillinen versio. Sidukat on melkein kaikki ollu hyviä, mutta mulla ne alkaa nykyään helposti vähän närästää.

Teki mieli yks päivä lauantaimakkaraa ja paahtoleipää. Mut sit ku joutu syömään koko paketit, ni ei himottanut enää.

Nuudelit.. Piti ostaa mama-nuudeleita (tai joku sen tapainen se oli) kaappiin... joskus nuoruudessa syöny niitä ja heräsi joku ihmeellinen himo.. Myöskin oliivit ja Royalin vahvat pepperonit, nam!

Eilen oli oikea mielitekojen päivä... ensin se pehtoori episodi, jota sitten ostinkin ja kytösavumetukkaa. Pizzalla piti päästä käymään ja saaha vielä haribon klik! Pussi. Tänään ummettaa.

Mulla on alkanut tekeen mieli punaviiniä :D ja kun ystävän polttareita juhlittiin pitkän kaavan kautta niin nuuhkin muiden oluita, olutta tekis siis kans mieli, nyyh :D
Ja en tykkää yhtään valkkarista niin ei lohduta yhtään että siitä on hyviä alkottomia versioita mut punkista ei :/ Ootteko maistanu hyviä oluita? Ite en koskaan niitä alkottomia ole juonut mutta voisin ostaa ;)

Joo siis toi punkku! Mies otti laivalla ravintolassa täyteläistä punkkua härkäpihvin kanssa ja niin teki mieli maistaa. Ite otin vaan possua ja vettä :( onneks tänään mennään keskiaikaisille markkinoille niin saa sieltä paahdettuja sokeroituja manteleita! Ne on niin hyviä. :)

Takaisin