Raskaus himot

Limu ei mene mullakaan - vissy, ei-makeat mehut ja vesi on ainoat mitä saan alas.

Mut mun tekee mieli ben&jerrys jäätelöä... Nyt just vaan ei muistu mieleen et saikohan sitä edes syödä kun minusta siinä paketissa ei oo mainittu et onko pastöroitu maito. Pakko ehkä huomenna käydä kattomassa sitä pakettia kaupassa...

En tiiä onko raskaushimo vai tää että kesä on tulossa. Mutta jäätelöö on saatava lähes jokapäivä, ja itseasiassa se helpottaa etovaa/yököttävää tunnetta

Qaakkeli kyllä se on pastöroidusta maidosta tehty. Eilen googlasin sivuja englanniks, kun söin. Eli ihan vapaasti voit syödä :P

Mun on alkanut tekemään mieli kevätkääryleitä. Niitä täytyy pakastimessa olla. Parhaat kääryleet löytyy lidlistä.

Minitomaatteja oon hamstrannut jääkaappiin, niitä himoitsin esikoisenkin ootusaikana :D ja juuri mies kävi ostamassa kolme kokonaista ananasta vain mua varten. Kolme... :DD

Sushia...
Ja sit maailman paras opiskelijasalaatti; jäävuorisalaattia, kurkkua, tonnikalaa ja sairaan paljon salaattikastiketta. Söin kulhollisen ja olo sen mukainen.

Ja se joka sanoo, että tonnikalaa ei saa syödä niin hys! En edes tarkistanut kun teki mieli. :cool:

En oo ikinä maistanu sushia mut nyt tekis mieli maistaa :D tietenki nyt ko ei saa ees....

Tuli toast-himo ja piti mennä kauppaan hakemaan aineksia. Ainoa harmi on, että ei voi syödä kuin miniannoksia kun heti tulee huono olo...

Suolakurkkuihin tuli himo viime viikolla. Jälkiuuniruispalan päälle ensin voita, sit suolakurkkua ja vielä palvikinkkua niin Nam:p Sit toinen on hunajameloni! Ja Kaikki sokeriset ällöttää:yuck:
Niin ja nyt siis rv8 täynnä.

Salaisuus78: Juu, mut lisäksi siihen leivän päälle vielä tomaattia ja juustoa. Mä en oo leipää syönyt käytännössä vuosiin niin nythän se iski: pakko saada jälkiuuniruisleipääääääää. PAKKO. :D Kaurapuuro on toinen. Saatava on... Ja mansikat. Vesimeloni. Onneksi ovat kaikki ihan terveellisiä. :)

Eilen himotti piparkakkutaikinaa ja kerma mansikkakakkua... :) isäntä pökkäs nenäni alle mansikan makuisen ja hajuisen sähkösavukenesteen ja sitten tuli oksennus. Niin kuulemma hoidetaan mieliteot pois, ja minä suutuin ja haukuin miehen siihen paikkaan... hän tietää etten voi sietää sähkösavukejuttuja tässä tilassa.

Joskus tuntuu että tämä raskaus on hänelle vitsin aihe ja mua saa kiusata kuinka haluaa :(

Takaisin