Raskaudesta kertominen

Vaan mies tietää, en aio kertoa kellekään ennen kuin ollaan ns. varmoilla vesillä 😅

Mun äiti tietää edellisestä keskenmenosta, eli siellä odotellaan uutisia kuitenkin.

Aattelin digitestin näyttää äidille, eli ei mitään sen kummempaa tällä hetkellä oo suunnitteilla 🙈

Miehelle toki heti kerroin❤️ ja aluks aattelin että koitan olla mahollisen pitkään hiljaa muille, mutta onnistuin siinä ehkä muutaman tunnin🤭
Isovanhemmille kerrottiin ensin ja sitten isoisovanhemmille. Sitten lopulta niin että koko suku tietää jo😂

Jotenkin oli vaikee piilotella sitä innostuneisuutta ku halusin jakaa sen heti kaikkien kanssa❤️ Kaikki olivat kyllä tietoisia lapsihaaveista.

Töihin en oo vielä kertonut😊

Miehelle kerroin heti, kun ehti töistä kotiin. Ja yhdelle kaverille myös aika pian, kun se tietää työnsä puolesta kaiken näistä hommista ja on siis mun tuki ja turva tällä matkalla ollut alusta asti.
Toiselle kaverille kerron nyt vkl, kun lähdetään kahdestaan reissuun ja voi olla että muuten joutuis vähän selittelemään.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nähdä sen ilmeen livenä. Jo tieto siitä, että joskus päätettiin antaa tälle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkään selvitä kuivin silmin.

Muille ei varmaan kerrota, ennen kuin ollaan vähän turvallisimmilla vesillä. Toki haastetta täs matkassa on, kun järjestellään just yhteisiä juhlia meidän kaveriporukalle ja ajatus oli kerrankin juhlia itsekin vähän railakkaammin.

En usko että mitään spektaakkelia tuun kertomisen suhteen järjestämään, mutta oon aina haaveillut, että äidille vien jonkun ihanan vauvan vaatteen neulontaohjeen, kun se aina kaipaa lisää jotain neulottavaa.🧶

Miehelle kerroin heti, kun ehti töistä kotiin. Ja yhdelle kaverille myös aika pian, kun se tietää työnsä puolesta kaiken näistä hommista ja on siis mun tuki ja turva tällä matkalla ollut alusta asti.
Toiselle kaverille kerron nyt vkl, kun lähdetään kahdestaan reissuun ja voi olla että muuten joutuis vähän selittelemään.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nähdä sen ilmeen livenä. Jo tieto siitä, että joskus päätettiin antaa tälle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkään selvitä kuivin silmin.

Muille ei varmaan kerrota, ennen kuin ollaan vähän turvallisimmilla vesillä. Toki haastetta täs matkassa on, kun järjestellään just yhteisiä juhlia meidän kaveriporukalle ja ajatus oli kerrankin juhlia itsekin vähän railakkaammin.

En usko että mitään spektaakkelia tuun kertomisen suhteen järjestämään, mutta oon aina haaveillut, että äidille vien jonkun ihanan vauvan vaatteen neulontaohjeen, kun se aina kaipaa lisää jotain neulottavaa.🧶

Ihana idea toi neuleohje! Mä neulon itse, ja listalla ainakin jo vauvanpeitto 🤭 tein esikoisellekin ja oon tehnyt nyt parille kaverille myös lahjaksi.

Meillä on myös edessä meidän lapselle kertominen. Tänään aamulla hän kysyi meiltä miten vauvat päätyy mahaan. Viime viikolla hän kysyi miten vauvat tulee mahasta ulos 😅 ajankohtainen aihe siis!

Ja lapselle ei voi kertoa ennen kun haluaa että muut tietää, koska hänhän menee varmasti höpöttämään sitten kaikille, tai ainakin mun vanhemmille.

Meki ollaan kerrottu kaikille läheisimmille perheenjäsenille ja lapsille tietysti ja parille kaverille.
En vaan osaa olla hiljaa😄
Niiiiin sama😂😂

Mun tädiltä tuli hiukan pieni järkytysreaktio sillo ku kerroin että "toinen oikeesti jo näin pian??" Vaikka toki tiesi että toive ylipäätänsä on😂 muuten monet kyllä onnittelivat😊

Niiiiin sama😂😂

Mun tädiltä tuli hiukan pieni järkytysreaktio sillo ku kerroin että "toinen oikeesti jo näin pian??" Vaikka toki tiesi että toive ylipäätänsä on😂 muuten monet kyllä onnittelivat😊
Muakin huvitti, kun mun nuorin veli sanoi että "aika sanattomaks vetää" 😂 kun, toki mulla niin isoja jo aiemmat lapset ja vielä muutama vuosi sitten olin ihan varma että, enää ei lapsia tule.
Olin siis silloin ollut sinkkuna 5v.
Mutta, kun löysin nykyisen miehen ja hänellä ei omia lapsia ole, niin melko nopeasti sitten alettiin puhumaan siitä ja sanoin että, ei se mahdottomuus ole ja tässä nyt ollaan, melkein ollut itsellä enemmän vauvakuume kuin miehellä vaikka eihän tuo mies mitään myönnä😅

Muakin huvitti, kun mun nuorin veli sanoi että "aika sanattomaks vetää" 😂 kun, toki mulla niin isoja jo aiemmat lapset ja vielä muutama vuosi sitten olin ihan varma että, enää ei lapsia tule.
Olin siis silloin ollut sinkkuna 5v.
Mutta, kun löysin nykyisen miehen ja hänellä ei omia lapsia ole, niin melko nopeasti sitten alettiin puhumaan siitä ja sanoin että, ei se mahdottomuus ole ja tässä nyt ollaan, melkein ollut itsellä enemmän vauvakuume kuin miehellä vaikka eihän tuo mies mitään myönnä😅

Mitä isommat lapset on mieltä? 🥰

Miehelle kerroin heti kun sain edes jonkinlaisen haamun, vaikka hän ei siinä vielä mitään nähnytkään ja yhdelle ystävälle kerroin tänään. Muuten odotellaan sit myöhempään vaiheeseen et kerrotaan muille :Smiling Face With Smiling Eyes:
Joo se on ihmeellistä miten miehet ei muka nää 😂 ja oma mies oli ekalla kerralla ekasta haamusta sitä mieltä ettei sitä lasketa ku se on niin heikko 🤭

Mä kerroin eilen mun parhaalle ystävälle 🫶 hänellä on kipeä lapsettomuustausta ja näiden uutisten kertominen on hänelle vaikeaa, mutta hän on onneksi aina tosi onnellinen mun puolesta, kuten nytkin ❤️

Takaisin