Raskaudesta kertominen

Vaan mies tietÀÀ, en aio kertoa kellekÀÀn ennen kuin ollaan ns. varmoilla vesillĂ€ 😅

Mun Àiti tietÀÀ edellisestÀ keskenmenosta, eli siellÀ odotellaan uutisia kuitenkin.

Aattelin digitestin nĂ€yttÀÀ Ă€idille, eli ei mitÀÀn sen kummempaa tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ oo suunnitteilla 🙈

Miehelle toki heti kerroin❀ ja aluks aattelin ettĂ€ koitan olla mahollisen pitkÀÀn hiljaa muille, mutta onnistuin siinĂ€ ehkĂ€ muutaman tunninđŸ€­
Isovanhemmille kerrottiin ensin ja sitten isoisovanhemmille. Sitten lopulta niin ettĂ€ koko suku tietÀÀ jo😂

Jotenkin oli vaikee piilotella sitĂ€ innostuneisuutta ku halusin jakaa sen heti kaikkien kanssa❀ Kaikki olivat kyllĂ€ tietoisia lapsihaaveista.

Töihin en oo vielĂ€ kertonut😊

Miehelle kerroin heti, kun ehti töistÀ kotiin. Ja yhdelle kaverille myös aika pian, kun se tietÀÀ työnsÀ puolesta kaiken nÀistÀ hommista ja on siis mun tuki ja turva tÀllÀ matkalla ollut alusta asti.
Toiselle kaverille kerron nyt vkl, kun lÀhdetÀÀn kahdestaan reissuun ja voi olla ettÀ muuten joutuis vÀhÀn selittelemÀÀn.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nÀhdÀ sen ilmeen livenÀ. Jo tieto siitÀ, ettÀ joskus pÀÀtettiin antaa tÀlle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkÀÀn selvitÀ kuivin silmin.

Muille ei varmaan kerrota, ennen kuin ollaan vÀhÀn turvallisimmilla vesillÀ. Toki haastetta tÀs matkassa on, kun jÀrjestellÀÀn just yhteisiÀ juhlia meidÀn kaveriporukalle ja ajatus oli kerrankin juhlia itsekin vÀhÀn railakkaammin.

En usko ettĂ€ mitÀÀn spektaakkelia tuun kertomisen suhteen jĂ€rjestĂ€mÀÀn, mutta oon aina haaveillut, ettĂ€ Ă€idille vien jonkun ihanan vauvan vaatteen neulontaohjeen, kun se aina kaipaa lisÀÀ jotain neulottavaa.đŸ§¶

Miehelle kerroin heti, kun ehti töistÀ kotiin. Ja yhdelle kaverille myös aika pian, kun se tietÀÀ työnsÀ puolesta kaiken nÀistÀ hommista ja on siis mun tuki ja turva tÀllÀ matkalla ollut alusta asti.
Toiselle kaverille kerron nyt vkl, kun lÀhdetÀÀn kahdestaan reissuun ja voi olla ettÀ muuten joutuis vÀhÀn selittelemÀÀn.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nÀhdÀ sen ilmeen livenÀ. Jo tieto siitÀ, ettÀ joskus pÀÀtettiin antaa tÀlle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkÀÀn selvitÀ kuivin silmin.

Muille ei varmaan kerrota, ennen kuin ollaan vÀhÀn turvallisimmilla vesillÀ. Toki haastetta tÀs matkassa on, kun jÀrjestellÀÀn just yhteisiÀ juhlia meidÀn kaveriporukalle ja ajatus oli kerrankin juhlia itsekin vÀhÀn railakkaammin.

En usko ettĂ€ mitÀÀn spektaakkelia tuun kertomisen suhteen jĂ€rjestĂ€mÀÀn, mutta oon aina haaveillut, ettĂ€ Ă€idille vien jonkun ihanan vauvan vaatteen neulontaohjeen, kun se aina kaipaa lisÀÀ jotain neulottavaa.đŸ§¶

Ihana idea toi neuleohje! MĂ€ neulon itse, ja listalla ainakin jo vauvanpeitto đŸ€­ tein esikoisellekin ja oon tehnyt nyt parille kaverille myös lahjaksi.

MeillĂ€ on myös edessĂ€ meidĂ€n lapselle kertominen. TĂ€nÀÀn aamulla hĂ€n kysyi meiltĂ€ miten vauvat pÀÀtyy mahaan. Viime viikolla hĂ€n kysyi miten vauvat tulee mahasta ulos 😅 ajankohtainen aihe siis!

Ja lapselle ei voi kertoa ennen kun haluaa ettÀ muut tietÀÀ, koska hÀnhÀn menee varmasti höpöttÀmÀÀn sitten kaikille, tai ainakin mun vanhemmille.

Meki ollaan kerrottu kaikille lÀheisimmille perheenjÀsenille ja lapsille tietysti ja parille kaverille.
En vaan osaa olla hiljaa😄
Niiiiin sama😂😂

Mun tĂ€diltĂ€ tuli hiukan pieni jĂ€rkytysreaktio sillo ku kerroin ettĂ€ "toinen oikeesti jo nĂ€in pian??" Vaikka toki tiesi ettĂ€ toive ylipÀÀtĂ€nsĂ€ on😂 muuten monet kyllĂ€ onnittelivat😊

Niiiiin sama😂😂

Mun tĂ€diltĂ€ tuli hiukan pieni jĂ€rkytysreaktio sillo ku kerroin ettĂ€ "toinen oikeesti jo nĂ€in pian??" Vaikka toki tiesi ettĂ€ toive ylipÀÀtĂ€nsĂ€ on😂 muuten monet kyllĂ€ onnittelivat😊
Muakin huvitti, kun mun nuorin veli sanoi ettĂ€ "aika sanattomaks vetÀÀ" 😂 kun, toki mulla niin isoja jo aiemmat lapset ja vielĂ€ muutama vuosi sitten olin ihan varma ettĂ€, enÀÀ ei lapsia tule.
Olin siis silloin ollut sinkkuna 5v.
Mutta, kun löysin nykyisen miehen ja hĂ€nellĂ€ ei omia lapsia ole, niin melko nopeasti sitten alettiin puhumaan siitĂ€ ja sanoin ettĂ€, ei se mahdottomuus ole ja tĂ€ssĂ€ nyt ollaan, melkein ollut itsellĂ€ enemmĂ€n vauvakuume kuin miehellĂ€ vaikka eihĂ€n tuo mies mitÀÀn myönnĂ€đŸ˜…

Takaisin