Onko monikin jo tietoisia ? Milloin aiotte kertoa ja vaikka miten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nÀhdÀ sen ilmeen livenÀ. Jo tieto siitÀ, ettÀ joskus pÀÀtettiin antaa tÀlle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkÀÀn selvitÀ kuivin silmin.Miehelle kerroin heti, kun ehti töistÀ kotiin. Ja yhdelle kaverille myös aika pian, kun se tietÀÀ työnsÀ puolesta kaiken nÀistÀ hommista ja on siis mun tuki ja turva tÀllÀ matkalla ollut alusta asti.
Toiselle kaverille kerron nyt vkl, kun lÀhdetÀÀn kahdestaan reissuun ja voi olla ettÀ muuten joutuis vÀhÀn selittelemÀÀn.Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nÀhdÀ sen ilmeen livenÀ. Jo tieto siitÀ, ettÀ joskus pÀÀtettiin antaa tÀlle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkÀÀn selvitÀ kuivin silmin.
Muille ei varmaan kerrota, ennen kuin ollaan vÀhÀn turvallisimmilla vesillÀ. Toki haastetta tÀs matkassa on, kun jÀrjestellÀÀn just yhteisiÀ juhlia meidÀn kaveriporukalle ja ajatus oli kerrankin juhlia itsekin vÀhÀn railakkaammin.
En usko ettÀ mitÀÀn spektaakkelia tuun kertomisen suhteen jÀrjestÀmÀÀn, mutta oon aina haaveillut, ettÀ Àidille vien jonkun ihanan vauvan vaatteen neulontaohjeen, kun se aina kaipaa lisÀÀ jotain neulottavaa.![]()
Niiiiin samaMeki ollaan kerrottu kaikille lÀheisimmille perheenjÀsenille ja lapsille tietysti ja parille kaverille.
En vaan osaa olla hiljaa![]()
Muakin huvitti, kun mun nuorin veli sanoi ettÀ "aika sanattomaks vetÀÀ"Niiiiin sama
Mun tÀdiltÀ tuli hiukan pieni jÀrkytysreaktio sillo ku kerroin ettÀ "toinen oikeesti jo nÀin pian??" Vaikka toki tiesi ettÀ toive ylipÀÀtÀnsÀ onmuuten monet kyllÀ onnittelivat
![]()