Onko monikin jo tietoisia ? Milloin aiotte kertoa ja vaikka miten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nähdä sen ilmeen livenä. Jo tieto siitä, että joskus päätettiin antaa tälle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkään selvitä kuivin silmin.Miehelle kerroin heti, kun ehti töistä kotiin. Ja yhdelle kaverille myös aika pian, kun se tietää työnsä puolesta kaiken näistä hommista ja on siis mun tuki ja turva tällä matkalla ollut alusta asti.
Toiselle kaverille kerron nyt vkl, kun lähdetään kahdestaan reissuun ja voi olla että muuten joutuis vähän selittelemään.Olis tehnyt mieli ilmoitella sillekin jo aiemmin, mutta haluun nähdä sen ilmeen livenä. Jo tieto siitä, että joskus päätettiin antaa tälle mahdollisuus, sai sen liikuttumaan kyyneliin, niin oletan, ettei nytkään selvitä kuivin silmin.
Muille ei varmaan kerrota, ennen kuin ollaan vähän turvallisimmilla vesillä. Toki haastetta täs matkassa on, kun järjestellään just yhteisiä juhlia meidän kaveriporukalle ja ajatus oli kerrankin juhlia itsekin vähän railakkaammin.
En usko että mitään spektaakkelia tuun kertomisen suhteen järjestämään, mutta oon aina haaveillut, että äidille vien jonkun ihanan vauvan vaatteen neulontaohjeen, kun se aina kaipaa lisää jotain neulottavaa.![]()
Niiiiin samaMeki ollaan kerrottu kaikille läheisimmille perheenjäsenille ja lapsille tietysti ja parille kaverille.
En vaan osaa olla hiljaa![]()
Muakin huvitti, kun mun nuorin veli sanoi että "aika sanattomaks vetää"Niiiiin sama
Mun tädiltä tuli hiukan pieni järkytysreaktio sillo ku kerroin että "toinen oikeesti jo näin pian??" Vaikka toki tiesi että toive ylipäätänsä onmuuten monet kyllä onnittelivat
![]()
Muakin huvitti, kun mun nuorin veli sanoi että "aika sanattomaks vetää"kun, toki mulla niin isoja jo aiemmat lapset ja vielä muutama vuosi sitten olin ihan varma että, enää ei lapsia tule.
Olin siis silloin ollut sinkkuna 5v.
Mutta, kun löysin nykyisen miehen ja hänellä ei omia lapsia ole, niin melko nopeasti sitten alettiin puhumaan siitä ja sanoin että, ei se mahdottomuus ole ja tässä nyt ollaan, melkein ollut itsellä enemmän vauvakuume kuin miehellä vaikka eihän tuo mies mitään myönnä![]()
Joo se on ihmeellistä miten miehet ei muka nääMiehelle kerroin heti kun sain edes jonkinlaisen haamun, vaikka hän ei siinä vielä mitään nähnytkään ja yhdelle ystävälle kerroin tänään. Muuten odotellaan sit myöhempään vaiheeseen et kerrotaan muille![]()
En kyllä ymmärrä miten ne on niin sokeitaJoo se on ihmeellistä miten miehet ei muka nääja oma mies oli ekalla kerralla ekasta haamusta sitä mieltä ettei sitä lasketa ku se on niin heikko
![]()
tai sitten ollaan vaan ohjelmoitu näkemään viivoja herkästi, joskus jopa silloin kun niitä ei oikeasti ole, tiedä sitten Mitä isommat lapset on mi
No en usko että, vielä kumpikaan on oikeasti sisäistänyt asiaaMitä isommat lapset on mieltä?![]()