Raskaudesta kertominen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Supe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tällä hetkellä viikkoja 6+1 ja kerrottiin mun perheelle 🥰 alunperin ei ollut tarkoitus kertoa mitään ennen varhaisultraa. Tänään oli kuitenkin juhlapäivä ja tarjolla skumppaa, joten tehtiin miehen kanssa jo etukäteen suunnitelma, että paljastetaan mun äidille, jos ei ole Pommacia tarjolla. Meidän aikeena oli vain vaihtaa laseja vaivihkaa keskenään, mutta kun ei ollutkaan holitonta vaihtoehtoa, niin päätettiin kertoa uutiset :tears: samalla kuuli myös muu perhe. Olo on tosi huojentunut, kun ei tarvitse salailla. Toki ensi viikon ultrassa vasta nähdään löytyykö kohdusta edes mitään, mutta perhe vaikutti hyvin ymmärtävän, että nyt ollaan aikaisilla viikoilla. Reaktiot olivat just niin ihania kuin odotinkin :red-heart:

Mä kerroin mun äidille heti, kun testi näytti positiivista. :Grinning Face: Muulle perheelle kerrottiin myös raskausviikolla 7, kun oltiin käyty ekassa ultrassa. Töissä kerroin myös viikolla 7, koska omissa työtehtävissä ei voi raskaana jatkaa, joten pomo ja työkaveritkin tiesi melko varhain.

Takaisin