Oletteko jo kertonut raskaudesta jollekin? Milloin ajattelitte kertoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tarrasukat ja jarruliimaa ison saavillisen pistin pikalentorahtina sinulle heti samantien tulemaan nyt tuon kivan uutisesi luettuani.Mä tikutin tänään positiivisen testin. Kerroin tuloksen ekana miehelle viestillä kun kello oli aamu kolme. Ollaan siis nyt eri paikassa niin en voinut pyytää ihailemaan livenä testiä.
Lisäksi oon tämän vau.fi lisäksi kertonut jo 13 ystävälle viestillä tai kasvotusten aika moni tietänyt että toivotaan lasta niin ystävät on toivonut kuulevansa uutiset heti jos kerrottavaa on. Lapsuuden perheelle kerron varmaan varhaisultran tai nipt-ultran jälkeen. Ei niin läheisille kavereille ja tutuille kerron kun raskaus on vähän pidemmällä (esim vkolla 12) ja kun törmätään.
Työkaveritkin tietää että toivotaan lasta. Katson että kerronko sitte jos asia tulee puheeksi vai jos raskauspahoinvointi alkaa. Mutta luulen siis että asia tulee kerrottua työkavereillekin kuukauden sisään jo. Esihenkilö johtaa meidän tiimiä etänä niin hälle ei varmaan tuu ihan alkuvaiheessa kerrottua jos ei tarvi jäädä raskauspahoinvoinnin takia saikulle.
Tää ei oo mulle mitenkään herkkä aihe niin ihan ok kertoa jo tässä vaiheessa. Saapahan jakaa ilon tunnetta muiden kanssa. Oon sanonut monille että varhaistahan tää on että voi mennä vielä kesken. Ja en todennäköisesti oo aivan maassa jos menis kesken vaikka toivottu lapsi on.
On vaan niin kiva että joku muukin itseni lisäksi on tuolta 23-helmikuisten sakista onnistunut ne niin toivotut tuplaviivat näkyville saamaan. Toivotaan että tämä sinunkin uusi maratoonisi sujuisi kevein askelin aina maaliviivan ylitykseen saakka.Kiitos @Aaltokukka
Ei olla vielä kerrottu, mutta ei oo oikein välittänyt kuopuksesta mikä tietysti harmittaa. Ehkä iso ikäero tekee osittain ja ihan se ettei oo koskaan ollut noin pienen kanssa. Hällä alkaa kuitenkin myös esiteinivaihe olla käsillä. Vähän siis jännittää, vaikka oon pohjustanut kyllä joskus, että voisi vielä olla yksi tervetullut.@Kesäyönuni Huomasin allekirjoituksesta, että teillä on saman ikäinen esikoinen mitä meillä. Ootteko hänelle kertoneet? Miten otti uutisen vastaan? Tai miten suhtautuu nykyiseen kuopukseen?
Ikävä tuo tilanne ystävän kanssa.