Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Edellinen meni keväällä kesken rv 6+0 (vuoto alkoi) ja tuntui vähän kurjalta heti perua hyvät uutiset kahdelle, joille oltiin jo ehditty kertoa. Nyt tekee mieli jarrutella ja odottaa kertomisen kanssa pidemmälle.Raskaus muuttaa ihmistä! Tuo sun kirjoitus sen hyvin todistaa. Avoimesta höpöttäjästä kuoriutuu umpimielinen mökötyäjä, josta kukaan ei ota enää mitään selvää...Mä oon yleensä tosi avoimesti puhunut läheisille kaikesta, mutta nyt en ole kertonut tästä kenellekään puolison lisäksi. Tuntuu, että sitä vaikeammaksi kertominen muuttuu, mitä pidemmälle pitkittää. Olen myös helposti huolestuvaa tyyppiä, ehkä sitä suojelee itseään kun ei saa kerrottua muille asiasta. Joko varhaisultran tai ekan kolmanneksen jälkeen voisin itse sitten alkaa kertomaan asiasta.![]()
Kiitos paljon.Raskaus muuttaa ihmistä! Tuo sun kirjoitus sen hyvin todistaa. Avoimesta höpöttäjästä kuoriutuu umpimielinen mökötyäjä, josta kukaan ei ota enää mitään selvää...
Ei ehkä ihan noin, mutta kehosi on omasi ja on täysin hyväksyttävää olla kertomatta muille mitä sen sisällä milloinkin tapahtuu! Isot, lämpöiset onnittelut raskaudestasi!![]()
En ainakaan viestillä, vaan vähintään soitto. Puheesta voi ja on kiva kuulla ne äänensävyt, joita paraskaan emojiketju ei korvaa.Ootteko muuten kertoneet viestitse, puhelimitse vai kasvotusten?
Mun ajatus on ollut, että kertoisin pikkuhiljaa ihmisille, joita näen kasvotusten. Mutta se tarkoittaa myös sitä, että vähemmän läheiset saattaa kuulla asiasta aiemmin kuin esimerkiksi paras ystävä.![]()
En ainakaan viestillä, vaan vähintään soitto. Puheesta voi ja on kiva kuulla ne äänensävyt, joita paraskaan emojiketju ei korvaa.
Kertomusjärjestykselle ei mielestäni ole oikeasti merkitystä, itselle tärkeimmistä ehkä aloittaisin. Vaan elämä on ihmeellistä, joten voi antaa myös tilanteiden viedä.
Mun ed.raskaudessa taisin todeta sen ääneen ekaksi täysin randomille kaupan kassalle tyyliin: Olipa kiva voida ostaa näitä tekstejä näin mökille mennessä kun tänä aamuna kotona testi näytti plussaa Toivottavasti tämä toisen merkkinen sen vahvistaisi. Jokin nuori kassapoika hymyili ja totesi: miksi se ei sitä tekisi? Joten tuollainen täysin ventovieraalle avautuminen voi olla hyvää treeniä...
Eikä! Oliko läheinenkin ihminen?Mä oon kertonut pääasiassa kasvotusten. On ihanaa nähdä reaktio. Yksi kauhistunut reaktiokin tuli ja jäi harmittamaan et kerroin,
No sepä se! Läheinen ihminen oli niin siksi hämmennyin. Ei ehkä ole ymmärtänyt mun tapaa valita äitiyttä ohi ydinperheen. On kyllä joskus heittänyt heittoja et lapsi varmaan myöhemmin kaipaa isää, mutta silti. Muutoin on tukenut aina kaikessa, ja tukee varmaan tässäkin asiassa myöhemmin, kunhan uutisen sulattaa.Eikä! Oliko läheinenkin ihminen?Kurjaa jos ei osannut olla onnellinen puolestasi
En ainakaan viestillä, vaan vähintään soitto. Puheesta voi ja on kiva kuulla ne äänensävyt, joita paraskaan emojiketju ei korvaa.
Kertomusjärjestykselle ei mielestäni ole oikeasti merkitystä, itselle tärkeimmistä ehkä aloittaisin. Vaan elämä on ihmeellistä, joten voi antaa myös tilanteiden viedä.
Mun ed.raskaudessa taisin todeta sen ääneen ekaksi täysin randomille kaupan kassalle tyyliin: Olipa kiva voida ostaa näitä tekstejä näin mökille mennessä kun tänä aamuna kotona testi näytti plussaa Toivottavasti tämä toisen merkkinen sen vahvistaisi. Jokin nuori kassapoika hymyili ja totesi: miksi se ei sitä tekisi? Joten tuollainen täysin ventovieraalle avautuminen voi olla hyvää treeniä...