Sisko tietää ja pari ystävää. Muille haluaisin kertoa mahdollisimman myöhään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei muuten, mutta tänään laitoin yhdelle ystävälle viestillä tiedon, kun en ollut ihan varma ovatko haaveilleet kakkosesta itsekin joskus. Eipä ole vastausta kuulunut…Onko kellekään sattunut ikävää vastaanottoa kun olette kertoneet raskaudesta? Itselläni on, ja siksi jotenkin mieluummin kuljen mahdollisimman pitkälle ennen kuin kerron
Toi on kyllä niin törkeetä! Surettaa sun puolesta tuommonen käytös sua kohtaan . Halaus sulle täältäMulla tosiaan oma äiti on viime raskauden aikana ehdottanut keskeytystä ja haukkunut hyvin suoraan. Ei paljon tee mieli kertoa itselle iloisesta uutisesta, kun tulee vaan paha mieli.
Onpa tosi kurjaa Miten hän on suhtautunut lapsenlapseen syntymän jälkeen?Mulla tosiaan oma äiti on viime raskauden aikana ehdottanut keskeytystä ja haukkunut hyvin suoraan. Ei paljon tee mieli kertoa itselle iloisesta uutisesta, kun tulee vaan paha mieli.
Kyllä hän on hyvin sitten suhtautunut kun on saanut sulatella. Viimeksi oli yli 3kk mykkäkoulua hänellä.Onpa tosi kurjaa Miten hän on suhtautunut lapsenlapseen syntymän jälkeen?
Kertomattomuus on mielestäni sinun oikeutesi! Eikä se oo iästä kiinni. Saattavat jotkut jotain epäillä, vaan harva rohkenee kysyä, luulevat sinun vain lihoneen. Anna arvailun jatkua, jos se sinusta hyvälle tuntuu.Yli 40-odottsjana olen ollut kertomatta erittäin pitkään.
Itse asiassa se on tuonut jo outoja tilanteita kun mooni jo arvaa, mutta en ole kertonut. En vaan jotenkin ole halunnut puhua teemasta tai jaksanut. Ovat olleet kohteliaasti muka huomaamatta.