Äitille laitoin tylsästi kuvan testistä, kun plussasin ekan kerran äitienpäivänä. Muille kerrottiin varhaisultran jälkeen näyttämällä ultrakuvaa. Paitsi mies antoi isälleen mukin, jossa lukee "Pappa", ja hänellä kesti yllättävän kauan tajutaMiten ootte kertonut ensimmäisestä lapsesta esim. tuleville isovanhemmille? Itse ajattelin aikaisintaan varhaisultran jälkeen, mutta mielelläni odottelisin sinne nt-ultraan asti. Vahvasti päivittäin läsnä kaikki pelot kohdunulkoisesta, tuulimunasta ja keskenmenoista, kun asioita joutunut aiemmin opiskelemaan, niin tieto taitaa lisätä näissä tapauksissa tuskaa..
Mies on kertonut yhdelle ystävälleen. Muille kerrotaan vasta myöhemmin, juurikin varmaan rv 12+ alkaen.
Oltiin ensin sovittu, ettei kerrota vielä meidän perheille, että odotetaan ainakin varhaisultraan. Mies kertoi kumminkin heti seuraava päivänä äidilleen. 
Itse kerroin sitten myös omalle siskolle seuraavana päivänä ja eilen kerroin mun äidille, isälle ja mummulle. Ajattelin niin, että jos tässä tulisikin käymään huonosti, niin saisin heiltä varmasti tukea ja ymmärtäisivät silloisen tilanteen.