Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samas junas ollaanen halua edes ajatella sen kommentteja..ja niitähän tulee
![]()
Nyt edelleen jännittää tämä alkuraskauden aika. Tuntuu silti, että kun appi ja anoppi tietää, niin pitää varmaan sitten kertoa omille vanhemmille. Ehkä jätän suosiolla suureelliset ideani ja kerron vaan suoraan :)Mä olen tässä alkuraskaudessa (taas) jotenkin havahtunut siihen, että mulla ei oikein ole sellaisia ystäviä, joille voisin tästä raskaudesta kertoa. Edellisessä raskaudessa vähän sama juttu. Onneksi on mies, mutta ei tosiaan sellaisia läheisiä joille kertoa jos vaikka jokin huolestuttaisiSamoin olen jo etukäteen ehtinyt murehtia sitäkin, että ketä oikein pyydän lapsen kummeiksi, kun ei ole sellaisia ystäviä.
Mä olen tässä alkuraskaudessa (taas) jotenkin havahtunut siihen, että mulla ei oikein ole sellaisia ystäviä, joille voisin tästä raskaudesta kertoa. Edellisessä raskaudessa vähän sama juttu. Onneksi on mies, mutta ei tosiaan sellaisia läheisiä joille kertoa jos vaikka jokin huolestuttaisiSamoin olen jo etukäteen ehtinyt murehtia sitäkin, että ketä oikein pyydän lapsen kummeiksi, kun ei ole sellaisia ystäviä.
Täällä ollaan myös ydin ystäväporukasta ainoat joilla lapsi ja vielä tämä toinen tulossa.Mä olen tässä alkuraskaudessa (taas) jotenkin havahtunut siihen, että mulla ei oikein ole sellaisia ystäviä, joille voisin tästä raskaudesta kertoa. Edellisessä raskaudessa vähän sama juttu. Onneksi on mies, mutta ei tosiaan sellaisia läheisiä joille kertoa jos vaikka jokin huolestuttaisiSamoin olen jo etukäteen ehtinyt murehtia sitäkin, että ketä oikein pyydän lapsen kummeiksi, kun ei ole sellaisia ystäviä.
Ajateltiin että lapsen kanssa läheinen voi olla monella tavalla ja itse oon ainakin läheisempi monen sellaisen lapsen kanssa jonka kummi en ole kuin kummilasten kanssa. Mites jotain sukulaisia? :) Mä varmaan pyydän mun sisaruksia kummeiksi.
Mä olen tässä alkuraskaudessa (taas) jotenkin havahtunut siihen, että mulla ei oikein ole sellaisia ystäviä, joille voisin tästä raskaudesta kertoa. Edellisessä raskaudessa vähän sama juttu. Onneksi on mies, mutta ei tosiaan sellaisia läheisiä joille kertoa jos vaikka jokin huolestuttaisiSamoin olen jo etukäteen ehtinyt murehtia sitäkin, että ketä oikein pyydän lapsen kummeiksi, kun ei ole sellaisia ystäviä.