Kirjoittelin itse tällaisen viestin Huhtikuun höpinöihin, mutta laitan sen nyt tähän ketjuun. :)
Me ollaan nyt kerrottu muutamille. Kaks mun ystävää sekä isosisko ja hänen miehensä saivat tietää jo raskauden alussa. Pikkusiskolle ja hänen miehelleen kerrotaan maanantaina, kun nähdään pitkästä aikaa, koska en halua valehdella enää heille enkä ole aiemmin halunnut kertoa puhelimitse.
Ollaan aatellut, että kerrotaan heille, jotka ovat läheisiä ja ovat myöskin tukena, jos tulisi keskenmeno. Mä niin toivon, että kaikki on hyvin tuolla masussa!
22.5. ois ultra ja siihen asti pitäisi elää epätietoisuudessa.
Tänään kerrottiin uutinen miehen vanhemmille - vähänkö jännitti! Ei haluttu pamauttaa uutista päin naamaa, vaan vietiin heille vappukori, jossa oli simaa ja munkkeja ja munkkien alla pieni paketti. Paketissa luki "Jos kaikki menee hyvin, voi olla hyvä, että teilläkin on varuilta tällainen 12/2017 alkaen." Paketissa oli tutti. Yllättyivät uutisesta ja olivat onnellisia tottakai! Kuvattiin heidän reaktiot, jotta saatiin ihana ja jännittävä hetki itsellemme talteen. Alunperin ajateltiin, että kerrotaan vasta ultran jälkeen vanhemmille, mutta päätettiinkin kertoa tänään jo, kun käytiin heillä syömässä. Mun vanhemmille ja mummolle kerrotaan vasta, kun on ultrakuva, jota näyttää.
Miten te ootte kertonut raskaudesta läheisille vai ootteko ees vielä kertonut kenellekään?
Rv 9+4