Me ei olla kerrottu vielä kenellekään. Kaksi keskenmenoa takana, joten ollaan varovaisia kertomisen suhteen. Viimeksi kesällä oli keskenmeno. Nyt onneksi nopeasti taas plussasi. Toinen syy miksi en halua kertoa vielä kenellekään on se, että minulla vaihtuu tässä työpaikka kohta. Ikävään saumaan tuli tämä työpaikan vaihto, mutta en voi siitä kieltäytyä ja otin paikan vastaan ennenkuin tiesin plussasta. Olen alalla, jossa työt ovat ns. kiven alla ja olen jo melkein seitsemän vuotta kyseisessä firmassa ollut hakijana. Ja juuri kun sain puhelun pari viikkoa sitten, että saan paikan, niin nyt plussasin vaikka lopetimme "yrittämisen" siihen. Olin ajatellut, että pidetään yrittämisessä pieni tauko, koska en halua mennä uuteen työpaikkaan raskaana. Nyt olen tietysti iloinen, että plussasin, mutta vähän pelottaa miten uudessa työpaikassa suhtaudutaan, koska en montaa kuukautta ehdi siellä olla. Aina ei mene asiat niinkuin suunnittelee, kohtalo puuttui peliin :) Muutenkin jännittää aloittaa uudessa työpaikassa, olen tuosta työstä niin pitkään haaveillut... nyt sitten raskaana sinne. Onko muilla kokemusta vastaavasta?