On se pelottava ajatus, et jonain päivänä ne ilouutiset on kerrottava myös niille, joiden tietää olevan karmaisevassa tilanteessa kurjien kokemusten jälkeen. Mullakin yks kaveri potee kovaa vauvakuumetta ja ihan kamalia asioita hällä siihen liittyen takana useampaan kertaan. En oikein tiedä millä sanoilla sitä osaa ottaa puheeksi oman raskauden... Kun ei mulla ollu edes vauvakuumetta koskaan!!
Ja mä sit menin ja sain plussan ihan naurettavan nopeasti testiin. Mut kuten todettua, se ei oo keltään muulta pois, et mulla asiat menee näin. Saa nähdä meneekö vastaanotto asian suhteen ihan putkeen... Pahoin pelkään, et kaveruus ei tätä kestä, mut toisaalta oon asennoitunut siihen, et ei tartte kestääkään. En tarvi katkeria kavereita.
Ja mä sit menin ja sain plussan ihan naurettavan nopeasti testiin. Mut kuten todettua, se ei oo keltään muulta pois, et mulla asiat menee näin. Saa nähdä meneekö vastaanotto asian suhteen ihan putkeen... Pahoin pelkään, et kaveruus ei tätä kestä, mut toisaalta oon asennoitunut siihen, et ei tartte kestääkään. En tarvi katkeria kavereita.