Raskaudesta kertominen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä suunnittelin laittaa kuvan kirjeeseen ja pienen viestin pikkuiselta isovanhemmille. Sähköpostivaihtoehto myös mietinnässä

Olisipa sitä itsekin jo noin pitkällä. Ite ajattelin, et läväyttäis porukoille kuvan pöydälle, et tommonen löyty mahasta :D

Jännittää kyllä kertoo. Ehkä ei pidetä hoppua sen suhteen vielä, ja kertoillaan sit kun sopivasti satutaan muutenkin näkemään perhettä ja ystäviä... :) Haluisin vaan jotain spesiaalia siihen kertomiseen. Kovasti pähkäilen oisko tää sit kuitenkin aprillipäivän uutinen meillä. Kun mulla on kerta kohtukin taakse päin kenollaan, niin ehkä tää ei pahasti pullahda viidessä viikossa :p

Mä ajattelin, et porukoille kertoisi ultran jälkeen ja aprillipilaa vois miettiä facebookiin, jos uskaltaudun :D Mun ei tartte odotella verikoetuloksia, kun ne on 2 vkoa ennen ultraa.

Oli mullaki 2viikkoa aikaisemmin verikokeet mut ne tulokset lähetettiin jonneki niin siks saa odottaa :)

Voi vitsit toi aprillipäivän idis rupes muaki houkuttaan. Tosin se on niin pian, että en tiiä lähenkö facessa sitä huuteleen. Houkutteleva ajatus kyllä... Laittais vaan kuvan ilman mitään kommentteja :)

No joo, eikä sit kommentois kellekään mitään, kun kauhee kysymystulvahan siitä tulis. Sit sen kuvan vois poistaa seuraavana päivänä :wink

Mä en laittaisi kuvaa, vaan jonkun hyvän päivityksen, jonka voi ymmärtää kahdella tavalla :D

Onks kuinka kurjaa jos laittaa äidille whatsappilla kuvan? Oon täs mietiny pääni puhki :D

Vitsi, mäkin oon aina suunnitellut, että kerron vanhemmille just lähettämällä kuvan ja siihen vaikka jonkun runon :) mutta toisin kävi, kerroin kesken työpäivän tylsästi tekstarilla :rolleyes: oli vaan siinä hieman hankala tilanne just menossa, niin oli pakko paljastaa jo aikaisilla viikoilla.

Ihana Snuzzle! :D se poikanen ei viihdykään akvaariossa. Oliko äiti yllättynyt, kun ei ollutkaan kaloista kyse?

Mää voisin laittaa kuvan, ku meillä on kumminki kuvat myös kolmesta edellisestä, niin se vois väkeä hämätä. Jos joku jotain kysyis, voisin toivottaa hyvää aprillipäivää... Mut aika näyttää mitä teen...

Tuo akvaariojuttu on hyvä!! Loistava! :P
Meillä vois käyttää kans tuota koiran pikkusisarusta. Mun isä mm sanoo aina koiralle olevansa sen ukki, ja miehen äiti aina mummoilee meidän koiralle... Hmm, tuota voiskin vähän työstää :wink Mies on sitä mieltä et aprillipäivänä kavereille sit kuvaa.

Ronille sanotaan aina, kun mennään mun porukoille, että mennää mummolaan :D Ja koira sekoaa tästä sanasta täysin, on niin innoissaan :D

Takaisin