Raskaudesta kertominen

Mä kerroin äitilleni päivä pari plussauksen jälkeen, ajattelin et on pakko olla joku naispuolinen kenen kans juttelee asiasta.
Pomolle tuli paljastettua rv 11 aikaan. Otti asian todella hyvin vaikka olin aloittanut työt vasta muutama kk sitten.
Muutamalle ystävälle kerroin ennen vko 12, isälleni ja sisaruksilleni ekan ultran jälkeen vko 12 (näin hekin tekivät omissa raskauksissaan). Sen jälkeen kertonut muutamille, ja nyt tuntuu et juttu on levinnyt - jotkut kyselevät vieläki että onko vielä salaisuus, nyt siis rv 22.. Öö, ei.. :)
 
Suski.81, on se kumminkin parempi että kysyvät tyhmiä kuin paljastavat liian aikaisin! Oma äitini piilotteli raskautta huikean pitkään 7 kuulle saakka. Vain isäni ja hän tiesivät minusta. Äitiäni ahdisti kaikki vointikyselyt ja raskausvaivojen päivittely. Itse taidan olla täysi vastakohta ja jaan muiden mielestä ehkä liikaakin!:p:oops:
 
Meillä ei tiedä vieläkään töissä muut kuin päällikkö, eikä edes kaikki kaverit :D mennään kuitenkin 23+2 tällä hetkellä :D Pomolle oli pakko kertoa kun sairasloma oli jatkunut jo kolme viikkoa selän vuoksi ja hän alkoi epäillä että lintsaan töistä... Osalle kavereista "kerrottiin" viikko sitten saapumalla synttärijuhliin ja tämä maha kun ei enää ole mikään pieni niin kaikki paikalla olleet kyllä tiesi missä mennään :) Mutta mua jotenkin ärsyttää kertoa tästä varsinkin töissä kun sitten alkaa just se vaivojen päivittely ja vointikyselyt! Onko kaikki mennyt hyvin yms joihin on pakko vaan sanoa "kaikki on ihanasti" vaikka oikeasti näkee punaista nyt jo 5 viikkoa kestäneestä sairaslomasta ja siitä ettei kotoa pääse oikeen liikkeelle kun selkä junnaa heti vastaan. Ja jos sanoo että muuten hyvin mutta selkä ei kestä töitä niin alkaa se voivottelu ja "ootko kokeillut sitä tätä ja tuota?"... ÄRH :D
 
Takaisin
Top