raskaudesta kertominen

Töissä nyt tietää suurinosa, ei tarvii hukuttaa itteeni isoon t-paitaan tai keksiä selityksiä miks en halua nostaa vanhuksia ;) Vanhemmille ei olla kerrottu viel, enn kestäisi sitä hössötystä! Rv 22+6 <3>
 
Meilläkin nyt töissä tietää kaikki. En jaksanut enää sitä vaatestressiä, joten nyt laitan päälle mitä mahtuu ja massu saa näkyä ja kaikki on huomannu :) Ja kaikki muutkin taitaa jo tietää. En kauheesti keksi enää ketään joka ei tietäis jonka pitäis.
 
Mulla ei oo työvaatteiden kanssa mitään ongelmia peitellä masua :)  Hoitoalalla, niin työvaatteet sen verran löysiä.. Tosin piti isommat housut jo hankkia! Ainoa vaan, et pukkarissa ei mahaa voi enää piilotella ;) kattonu varmaa, et oonpas lihonnu kesän aikana.. ei ainakaa kukaa oo suoraa kysyny :) Toisaalta olis kiva antaa niiden ite huomata.. saa nähä, maltanko olla kertomatta!
 
Nyt on sit kerrottu töissäkin. Kukaan ei arvannut ja oli iso yllätys kaikille, mut niinhän se on, kun lapsia on jo ennestään kaksi. Mä olen myöskin aina puhunut, että ei meille tule enää lisää vauvoja. Eka, kun tuli vasta pitkien lapsettomuushoitojen jälkeen, niin sitä oppii "kieltämään" koko aiheen. Kaikki olivat kuitenkin iloisia mun puolesta ja naureskelevat sille, että tulee kolmas poika. 
 
Viikon päästä rakenneultra ja jotenki sitä on koko ajan aatellu et sit voi kertoo vanhemmillekki, silti vaan pelottaa et miten ne suhtautuu..
 
Takaisin
Top