Raskaudenaikaiset ihmeelliset mieliteot

Babuu

Näppärä viestien naputtelija
Otsikko kertoneekin kaiken. Nyt saa listata kaikki ihmeelliset makunystyröitä hivelevät mieliruuat ja toki tavallisesta poikkeavia tekoja/tapahtumia mitkä nyt huomaa ja ihmetyttää. :)

Mulla oli esikoista odottaessa hirveä tarve syödä granny smith omenoita het jokunen aina iltasella.
Toista odottaessa ois maistunu vessapaperi. :'D
 
Ääks kehtaako kaikkea ees tunnustaa :D Tällä hetkellä maistuu Pirkan joku Italian yrtit tms tuorejuustolevite, söisin vaikka kolme purkkia putkeen (huomasin kun söin riisikakun päällä ja levite maistu niiiin hyvälle et tuli nuoltua veistä samalla :D)
 
Babuu, vessapaperi..?!? *reps! :D aivan mahtava! :)

Esikoista oottaessa hedelmäkarkkeja ( normaalisti en syö, olen lakuihmisiä) ja riisi-tonnikala-ketsuppi-mössöä.. Oli niiin hyvää että oksat pois.

Tällä hetkellä mieli tekee vain ja ainoastaa kaupan valmiita pullamössö-valmishamppareita. Ei mitään mcdolnalds ym. kamaa vaan oikeesti sellasia "ei niin hyviä"-hamppareita.. Tätä en tajua koska en oo syöny ko. ruokaa varmaan 7vuoteen, niin nyt sitten en pääse kaupasta ulos ilman hampparia..
 
Mulla ei varsinaisia mielitekoja oo vielä tullu... No en tiedä lasketaanko se tähän sarjaan, mut yleensä en syö hirveästi jäätelöä, mutta sunnuntaina skippasin päivällisenkin kun piti saada jätskiä... :)
 
Outo juttu muuten tuli mieleen, esikoista odottaessa alkoi raaka liha himoittamaan ja se himo ei mihkään lähtenyt :D synnytyksen jälkeen sit maistoin jauhelihaa raakana ja ai hemmetti oli hyvää :eek: ennen syöny vaan mediumina jotain pihviä, en tajua mistä mokoma himo löytyi ja jäi päälle :D
 
Mun tekee ihan älyttömästi koko ajan mieli oikein juustoista pitsaa :). Ylipäätään kaikki suolainen ja rasvainen himottaa ja niitä kun ei oikeen sais syödä. Kamalaa! Toivottavasti kohta alkaa tehdä salaatteja mieli :wink
 
Mun tekee joka ilta jotain eriä mieli. Eilen talkkunaa tänään kauraleipää jossa paljon voita! Oikeestaan mitään oikeesti erikoisia mielitekoja ei oo... Ja varmaan tää paha olo vähän niitä hillitseekin.
 
Mit se on jännä noi mieliteot, kun miistan joskus kuulleeni että se on kropan tapa ilmoittaa jostain puutostilasta..
Tekee mieli imeskellä lusikoita tms. = raudanpuute..?

Millä sitä selittää kauheet rasva/hiilari-pläjäykset missä ei oo kropalle mitään hyvää? :)
Tai ton vesspaperin? :D

Vai onko raskaana olevien naisten hormonit muutenkin jo niin sekaisin ettei niiden varaan voi perustaa ko. arvioita.. Ehkäpä! o_O
 
Esikoista odotellessa olisin voinut elää Hesen kerroshamppareilla (ja valitettavasti niin vähän teinkin....:porc) . Aika tylsä himo. Nyt ei ole ehtinyt tulla vielä mitään himotuksia, mutta alussahan tässä vielä ollaan.

marimus 4+0.
 
Mitäs luulette lähtevätkö teijän miehet keskellä yötä hakemaan kurkkua ja sinappia tai mitä ikinä mieli tekeekään? :D Meillä "valitettavasti" on tossa vieressä 06-24 avoinna oleva minimarket josta mies joutu vielä viime minuuteilla hakemaan jos jotain teki mieli :D
 
Viime raskaudessa oli ihan hurja pahoinvointi kuukausia. Sillon kauppansa teki vaan kaikki kylma ja hapan (granny smith omenat.ym)
Nyt ei oo ollu samanlaista pahoinvointia vielà ja se hieman jànnittààkin...
Mielitekoja on sitten senkin edestà. Pastaa ja nuudeleita tekis koko ajan mieli.
 
Vielä ei ole tullu mitään erikoisia mielihaluja.

Esikoisen kanssa olisin voinut elää pringles sipseillä ym suola jutuilla. Loppuvaiheessa alkoi kyl tekee mieli herkkuja.

Esikoisen kanssa tuli +25kg niin tässä raskaudessa yritän syödä hieman erillailla ja pitää itsekuria ja syödä herkkuja vaan kerran viikossa. Ei jaksaisi taas alkaa "laihduttaa" synnytyksen jälkeen ja siihenkin meni 1.5v et raskauskilot hävisivät
 
Tänään teki ihan kamalasti mieli muroja (Kellog's Fruit & Fibre), joita en ole syönyt moneen vuoteen. Skippasin lounasaikaan "kunnon ruuan" (jota ei tehnyt jostain syystä yhtään mieli) ja söin kulhollisen muroja sen sijaan. :)
 
Kylmä kaakao, monta lasillista menee päivässä ja tätä ennen en ole juonut sitä siis ikuisuuksiin! Kahvi ei enää oikein uppoa vaikka olenkin addikti, aamun toisesta kupillisesta meni puolet lavuaariin ja enempää en ole tänään juonutkaan vaikka monesti puoleenpäivään mennessä on uponnut jo neljä kupillista.
 
Tuossa kun joku mainitsi salaatit niin mun tekee mieli syödä salaattia. Lisäksi hirveä himo joka aamu tehdä viherpirtelöä. Miehelle hehkutan että et tiedäkään miten hyvää, maista nyt.. Toinen katsoo vierestä melko epäuskoisena ja toteaa että pidä vaan pirtelösi :D Hyvähän se tietty on kun näinhän raskaana ollessa (ja muutenkin) kannattaisikin syödä. :) No, tämä voi vielä vaihtua vaikka mihin että ei vielä kannata olla tyytyväinen. Kohta ollaan kuitenkin joka päivä tuossa naapurissa olevassa Hesessä. :D
 
Mun on vaikee aatella mitään ruokaa. On tää pahoinvointi äityny sellaseks ettei tee normiruokaakaan mieli ei edes sitä vähän vähemmän normia hesen kerrosateriaa ranskalaisilla ja punaisella majoneesilla..jota mun ekassa raskaudessa teki kans vähänväliä mieli..yöks mitä äklöö sekin ajatus tällä hetkellä..odotan innolla jo kun tulee joku mieliteko!
 
Takaisin
Top