Joku 4-5 päivää synnytyksestä menin uteliaana vaa'alle. Se näytti tasan vauvan painon verran vähemmän.
Itku meinasi tulla, koska mulle tosiaan tuli koko raskausaikana vähän päälle viisi kiloa, ja kaiken järjen mukaanhan sieltä on enemmän lähtenyt tavaraa kuin vauvan verran.
No, tuosta neljä päivää myöhemmin kokeilin uudemman kerran. Vaaka näytti 5kg vähemmän kuin ekalla kerralla.
Taisi vaan kestää hetki että nesteet lähtivät liikkeelle. Nyt on pysynyt melko samoissa lukemissa, eli mulla +-0 tilanne raskauskilojen osalta. Ihan jees, kun ylipainoa on todella paljon jo ennestään... Alan nyt sitten niitä vanhoja kiloja sulatella pikkuhiljaa kesähelteissä.
Maha nyt tietysti roikkuu vähän löysänä, mutta kyllä sekin siitä kiinteytyy ajan kanssa. :) Onhan sitä aika paljon venyteltykin viime kuukausina, en aio stressata tai peitellä sitä.
Se teki kuitenkin ison homman.
Alapääkin on kuulemma jo melko normaali. (Mies katsoi, en mä uskalla.
) Mitä nyt parit tikkaukset, mutta kyllä ne siitä parantuvat. Synnytyksestä on nyt tosiaan pari viikkoa ja nyt on alkanut parin päivän sisällä irtoilla niitä tikkejä, itsestään sulavia. Kaipa se on ihan normaalia? Ei ainakaan satu minnekään. Vähän hirvittää kun jälkitarkastus on vasta kesäkuun lopulla ja silloin vasta saa "tietää" enemmän alapään tilanteesta. Siellä kuitenkin ilmeisesti on sisäpuolellakin tikkausta niin tosi vaikea tarkkailla paranemista...
Ois kiva kuitenkin aloitella seksielämää vähän aikaisemmin kuin vasta kesäkuun lopussa... Mulle kun tosiaan on aiemmin tehty sektiot niin silloin tiesin mitä kohtaa (vatsan arpea siis) varoa ja sen näki. Nyt oon vähän ulapalla kun en taas tiedä mistään mitään.
Ehkä vähän aiheen ohi, mutta ehkä nää kaikki kroppa-asiat on ihan jees samassa ketjussa?